عصر بازار

همتی عنوان کرد؛

اصلاح نرخ بیمه شخص ثالث/ خدمات جدید در بیمه درمان

عصر اعتبار- رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر لزوم طراحی محصولات جدید در صنعت بیمه گفت: بیمه ها باید نقش اساسی خود را در خدمات رسانی ایفا کنند.

اصلاح نرخ بیمه شخص ثالث/ خدمات جدید در بیمه درمان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، عبدالناصر همتی گفت: انتظار می رود بیمه ایران در حوزه بیمه های درمان و شخص ثالث که به علت رقابت های ناسالم و نرخ های غیرفنی آثار مالی منفی بر جای گذاشته، پیشتاز اصلاح نرخ، شرایط و تعمیق آرامش بازار در این رشته ها به ویژه شخص ثالث شود.

    رئیس کل بیمه مرکزی تاکید کرد: باید همه تلاش کنیم، صنعت بیمه با توان بیشتری در خدمت مردم باشد. وی با اشاره به توان و پتانسیل بالای صنعت بیمه گفت: بیمه ایران موتور محرکه و نماد صنعت بیمه کشور است.

    همتی به شرایط خاص صنعت بیمه در شرایط کنونی اشاره کرد و افزود: همه باید با برنامه ریزی، تلاش و کار جدی کمک کنیم تا صنعت بیمه با توان بیشتری در خدمت مردم بزرگ ایران باشد.

    رئیس کل بیمه مرکزی تاکید کرد: همه ارکان صنعت بیمه باید با همدلی، رعایت مقررات و انضباط کمک کنند تا این کشتی سلامت به سرمنزل مقصود برسد. وی خاطر نشان کرد: بیمه ایران باید همانند گذشته، نقش اساسی خود را ایفا کرده و با طراحی محصولات جدید به افزایش کیفیت بیمه کمک کند و به عنوان بزرگترین شرکت بیمه با عدم ورود به رقابت های ناسالم، اجرای مقررات و نظم در بازار را تشویق کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی