عصر بازار

افتتاح ساختمان جدید بانک ملی ایران در فرودگاه شیراز

عصر اعتبار- همزمان با ایام دهه کرامت و ولادت با سعادت امام هشتم شیعیان، ساختمان جدید بانک ملی ایران در فرودگاه شیراز با حضور برات کریمی عضو هیأت مدیره بانک افتتاح و رسماً مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح ساختمان جدید بانک ملی ایران در فرودگاه شیراز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این مراسم اصلان کریمی مدیر امور منطقه دو کشور، ذاکری مدیر امور مجلس، شفیعی مدیر امور اعتباری ، بدیعی مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس ، بذرافشان رئیس و دیگر مسئولان اداره امور شعب استان حضور داشتند.
    عضو هیأت مدیره با اشاره به لزوم بستر سازی مناسب جهت حضور مقتدرانه و همه جانبه بانک ملی ایران در راستای خدمت رسانی به مردم شریف، خاطرنشان کرد: تمامی شعب بانک ملی ایران بایستی نقش خود را بعنوان همراه و خدمتگزار اقشار مردمی به درستی ایفا کنند.
    کریمی نقش شعب بانک ملی ایران مستقر در فرودگاه‌های کشور را مهم توصیف کرده و افزود: این شعبه‌ها باید خدمات ارزی مطلوب را به گونه ای ارائه نمایند که رضایت خاطر مسئولین فرودگاهی و مشتریان را فراهم آورد.
    عضو هیأت مدیره همچنین در جمع همکاران اداره امور شعب استان فارس حضور یافته و در یک فضای صمیمی به بررسی نقطه نظرات و مسائل مطروحه پرداخت. وی ضمن تأکید بر تأمین مالی واحدهای تولیدی و مشارکت مستمر در فعالیت های اقتصادی و تجاری، افزود: بانک ملی ایران با هدایت منابع مالی به سمت و سوی تولید و تمرکز بر صادرات تولیدات داخلی، زمینه های اشتغال، طراوت و شکوفایی اقتصادی را در جامعه فراهم می آورد و این امر ، مهمترین رسالت بانک ملی ایران بعنوان بزرگترین بانک دولتی در تحقق اقتصاد مقاومتی است.
    در ادامه جلسه همکاران اداره امور شعب استان فارس به بیان پرسش‌های خود پرداخته و عضو هیأت مدیره و هیأت همراه پاسخ‌های لازم را ارائه کردند.
    عضو هیأت مدیره همچنین از شعبه کوثر شیراز بازدید کرده و توصیه های لازم در جهت بهبود فرایند کاری را ارائه نمود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی