عصر بازار

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان کهگیلویه و بویر احمد بازدید کرد

عصر اعتبار- تیمور غفاری عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران هم زمان با سی امین سفر کاروان تدبیر و امید به منظور ارزیابی عملکرد و بررسی میزان منابع، مصارف و مطالبات بانکی، از مدیریت و شعب استان کهگیلویه و بویر احمد بازدید کرد.

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان کهگیلویه و بویر احمد بازدید کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، ارزیابی آمار عملکردی شعب استان در حوزه بازاریابی و جذب منابع، تخصیص بهینه منابع، بررسی نحوه پیگیری شعب در وصول مطالبات، مطالعه درخصوص پتانسیل های موجود و عملکرد ستاد و شعب در جذب منابع پایدار از جمله اهداف سفر یک روزه غفاری به استان کهگیلویه و بویر احمد بود.

    بازدید از شعب و ساختمان سرپرستی استان کهگیلویه و بویر احمد و شرکت در نشست توسعه سرمایه گذاری که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، از محور های این سفر استانی به شمار می آید.

    غفاری عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب استان بیان داشت: با عنایت به ماموریت راهبردی بانک که گره گشایی از نیاز های خرد قرض الحسنه و اهمیت به کسب و کارهای کوچک و اشتغالزا می باشد، مشتریانی که مستحق دریافت تسهیلات قرض الحسنه در حوزه رفع احتیاجات ضروری، درمان بیماری، ازدواج و تامین مسکن هستند باید در اولویت ارائه خدمات بهینه بانک قرار گیرند.

    شایان ذکر است، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهرایران نیز در این سفر حضور داشت.

    بانک قرض الحسنه مهرایران به منظور ارائه خدمات بهتر و ترویج سنت الهی قرض الحسنه با 9 شعبه فعال در شهرستان های مختلف استان کهگیلویه و بویر احمد در حال خدمتگذاری به تمامی هموطنان می باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی