عصر بازار

۱۰ سال معافیت مالیاتی با سرمایه گذاری در گردشگری کردستان

عصر اعتبار- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان از عزم جدی دولت برای توسعه گردشگری استان خبر داد و گفت: سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان کردستان ۱۰ سال از پرداخت مالیات معاف خواهد بود و پس از آن نیز ۵۰ درصد معافیت مالیاتی به آن تعلق می گیرد.

۱۰ سال معافیت مالیاتی با سرمایه گذاری در گردشگری کردستان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، حسین فیروزی در جلسه هماهنگی بخش خصوصی و شهرداری در راستای ساخت هتل سنتی در مرکز شهر سنندج با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران در استان اظهار کرد: از سرمایه گذاران بومی بیشتر حمایت خواهیم کرد و آنها می‌توانند با طیب خاطر پیشنهادهای خود را ارائه دهند.

    وی تعدادی از سرمایه گذاری‌های خارجی موفق طی یک سال گذشته در شهرهای استان را برشمرد و افزود: پیام سیستم اداری استان این است که آمادگی کافی و لازم برای سرعت بخشیدن و تسهیل سرمایه گذاری را دارد.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های بسیار زیاد گردشگری کردستان، از کمبود سرمایه گذاری در این زمینه ابراز تاسف کرد و به سرمایه گذاران اعتماد داد که سرمایه گذاری در این زمینه توجیه اقتصادی دارد.

    وی ادامه داد: ظرفیت‌های گردشگری کردستان هنوز به ایران و جهان شناسانده نشده اما یقیناً این ظرفیت‌ها در حدی است که گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب خواهد کرد.

    فیروزی با وام گیری از سخنان استاندار، سنندج را مرکز کُردهای جهان نامید و افزود: باید از اِلمان‌های مناسب در این شهر استفاده شود که معرف خوبی برای آن باشد.

    وی مردم مناطق غرب را مردمانی اجتماعی و علاقه مند به کار و زندگی جمعی توصیف کرد و گفت: لازم است سنندج به عنوان مرکز استان به محلی برای تجمع مردم استان و منطقه به منظور انجام مراسمات، خرید، دریافت خدمات درمانی و ... تبدیل شود.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان، در این جلسه نمادین از تمام اعضای جلسه خواست حداکثر همکاری لازم را با سرمایه گذار هتل سنتی سنندج داشته باشند و پس از بررسی، در صورت عملی بودن طرح با تعیین زمان برای اتمام پروژه، زمین مورد نظر را در اختیار وی قرار دهند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی