عصر بازار

فرماندار کرج:

بسترهای حضور سرمایه‌گذاران خارجی در البرز بیشتر فراهم شود

عصر اعتبار- فرماندار شهرستان کرج گفت: بسترهای حضور سرمایه‌گذاران خارجی در البرز بیشتر فراهم شود.

بسترهای حضور سرمایه‌گذاران خارجی در البرز بیشتر فراهم شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، محمدتقی ایرانی اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که بعد از مسأله برجام باید انجام دهیم فراهم کردن بسترهای لازم برای جذب بیشتر سرمایه‌گذاران خارجی است.

    وی با اعلام اینکه استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه جذب سرمایه‌گذاری است، افزود: در این راستا با معرفی این ظرفیت‌ها می‌توانیم به سمت توسعه و تحولات اساسی در زمینه اقتصاد در این استان پیش رویم.

    فرماندار شهرستان کرج با اعلام اینکه البته تاکنون سرمایه‌گذاران بسیاری به این استان سفر کرده‌اند، افزود: هیأت‌های تجاری از کشورهای مختلف برای سرمایه‌گذاری به استان سفر کرده‌اند که با تدابیر و تمهیدات اساسی تاکنون تفاهم‌نامه‌های خوبی به امضا رسیده است.

    ایرانی با بیان اینکه استان البرز در حوزه صنعت و کشاورزی دارای ظرفیت‌های بسیاری است، افزود: ما در بسیاری از تولیدات کشاورزی به عنوان قطب مهم شناخته شده‌ایم لذا می‌توانیم با تولیدات بیشتر علاوه بر تأمین بازار داخلی، بازارهای خارجی را نیز تأمین کنیم.

    وی رسیدن به خودکفایی را در سایه حمایت از تولیدکنندگان و صنعت‌گران عنوان کرد و بیان داشت: ما با داشتن صنایع و مراکز تولیدی می‌توانیم در توسعه اقتصاد نسبت به استان‌های دیگر پیش‌رو باشیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی