عصر بازار

با هدف بررسی عملکرد شعب و پیگیری وصول مطالبات برگزار شد

گردهمایی شعب منطقه ۵ بیمه دانا

عصر اعتبار- گردهمایی شعب منطقه ۵ کشوری بیمه دانا با هدف بررسی عملکرد شعب استان های فارس، کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر، اهواز، و هرمزگان برگزار شد.

گردهمایی شعب منطقه ۵ بیمه دانا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این گردهمایی که در راستای تقویت ارتباط بین حوزه های صف و ستاد با حضور معاون امور استانها و توسعه شبکه فروش، معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت، مدیران بیمه های باربری، امورمالی، فناوری اطلاعات، و نیز دبیر کمیته وصول مطالبات برگزار شد، عملکرد  شعب این منطقه بررسی و بر وصول مطالبات باقیمانده بیمه گذاران تأکید شد.

    در این نشست سیاوش سعیدیان راد معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت در خصوص تجمیع پرتفوی بیمه گذاران، ارائه مشاوره های فنی به آنان، وصول به موقع حق بیمه ها و جلوگیری از معوق شدن مطالبات، حمید علیجانی مدیر بیمه های باربری در باره راهکارهای لازم برای تحقق بودجه پیش بینی شده و توجه به آموزش برای بهینه کردن پرتفوی و حمیدرضا علیزاده محب مدیر امور مالی نیز در خصوص  ضرورت وصول بموقع مطالبات، نقش مؤثر اقدامات انجام شده، بر روی صورت های مالی شرکت و برگزاری جلسات آموزشی با رویکرد صورت های مالی برای رؤسای شعب مطالبی بیان کردند.

    عباس هاشم زاده مدیر فناوری اطلاعات در این نشست در باره بهینه سازی فعالیت شعب با بهره گیری از نرم افزارهای طراحی شده و خدمت رسانی مطلوب تر به بیمه گذاران و مهناز مرادی دبیر کمیته وصول مطالبات با مرور کارنامه عملکرد مالی شعب، از شیوه پیگیری مطالبات معوق و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز این مطالبات سخن گفتند.

    در پایان این نشست معاون امور استانها و توسعه شبکه فروش با جمع بندی مطالب ارائه شده، سرپرستان مناطق و رؤسای شعب را امانت داران سهامداران عنوان کرد و افزود: انتخاب ریسک های اقتصادی مناسب و سودآوری شرکت به عنوان یک دین بر گردن شماست .

    وی، پیگیری مطالبات معوق و تعیین تکلیف آنها برای شفاف تر شدن وضعیت مطالبات شرکت بویژه مطالبات سنواتی را از اولویت کاری شعب برشمرد و خواستار اقدامات عاجل شعب برای رسیدگی به این موارد تا پایان نیمه اول سال جاری شد.

    گفتنی است: در این گردهمایی رؤسای شعب منطقه 5 با ارائه گزارشی از عملکرد مناطق خود، به تشریح انتظارات از واحدهای ستادی پرداختند.

    این گزارش حاکی است: پس از خاتمه گردهمایی مذکور ، حسب هماهنگی های صورت گرفته با انجمن صنفی نمایندگان استان فارس جلسه ای با حضور معاون امور استانها و توسعه شبکه فروش، معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت، مدیران بیمه های باربری و امور شعب و فناوری اطلاعات و با حضور سرپرست منطقه 5 تشکیل شد که در این جلسه مسئول انجمن صنفی نمایندگان نسبت به ارائه مشکلات و مسائل پیش رو و راهکارهای لازم پرداخت که برخی مطالب مورد پاسخگویی مسئولین قرار گرفت.

    همچنین تیم اعزامی از تهران پس از خاتمه جلسات برای عیادت از همکار شعبه ،شهریار کاظمی، که مدتی در بستر بیماری است، به منزل وی مراجعت و ضمن اعلام سلام و تهیات مدیرعامل شرکت به عیادت و دلجویی پرداخته و قول و مساعدت های لازم تا رفع مشکلات ایشان را دادند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو