عصر بازار

حمایت بانک ملی ایران از شرکت‌های دانش‌بنیان

عصر اعتبار- حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، یکی از برنامه‌های مهم بانک ملی ایران است.

حمایت بانک ملی ایران از شرکت‌های دانش‌بنیان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، برات کریمی در مراسم افتتاح باجه بانک ملی ایران در پارک فناوری‌پردیس ضمن بیان مطلب فوق، این پارک را پارکی به‌روز، پیشرو و همگام با علم روز دنیا معرفی کرد و گفت: بانک ملی ایران قطعأ حمایت‌های بیشتر و همه‌جانبه‌ای از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس خواهد داشت.
    وی افزود: اعطای خط اعتباری و رفع دغدغه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در خصوص صدور ضمانتنامه از برنامه‌های محوری بانک ملی ایران است.
    در این مراسم مهدی صفاری‌نیا رئیس پارک فناوری پردیس به ارائه گزارشی از این پارک و اقدامات آن پرداخت و افتتاح باجه بانک ملی ایران را مقدمه توسعه تعاملات و همکاری‌های متقابل دانست.
    پارک فناوری پردیس به‌عنوان مهمترین و بزرگترین پارک فناوری کشور با مجوز شورای گسترش آموزش عالی در سال 1384 در زیرمجموعه نهاد ریاست‌جمهوری و با همکاری تعدادی از دانشگاه‌ها و مراکز علمی - پژوهشی کشور با هدف تجاری‌سازی دستاوردهای فناوران و ایجاد بستر مناسب برای رشد فناوری و توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان تاسیس شد.
    این پارک به عنوان یکی از سازمان‌های زیرمجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، تاکنون بیش از 200 واحد فناور دانش‌بنیان را از بین بیش از 1900 متقاضی در حوزه‌های فناوری‌های پیشرفته همچون فناوری اطلاعات و ارتباطات، زیست‌فناوری، فناوری نانو، مواد جدید، مکانیک و اتوماسیون به عضویت پذیرفته و این واحدهای فناور توانسته‌اند مراکز تحقیق یا دفاتر طراحی و مهندسی خود را در پارک فناوری پردیس ایجاد و مستقر کنند.
    عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران و هیأت همراه همچنین در بازدید از شعب تهرانپارس و آفرینش‌تهرانپارس از تلاش‌های مسئولان و کارکنان این شعب تقدیر کردند.
    رحیمی مدیر امور شعب تهران نیز در این بازدیدها خواستار ادامه روند فعالیت مثبت فعلی و تلاش بیشتر کارکنان برای ارتقای رضایت مشتریان شد.
    همچنین داوری رئیس اداره امور شعب شرق تهران گزارشی از عملکرد این اداره امور و شعب مذکور ارائه کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو