عصر بازار

نشست صمیمانه مدیرعامل بانک ملی ایران با همکاران بازنشسته برگزار شد

عصر اعتبار- صبح امروز انبوه بازنشستگان بانک ملی ایران با محمدرضا حسین زاده مدیرعامل این بانک دیدار و مسائل و دیدگاه های خود را از نزدیک با وی مطرح کردند.

نشست صمیمانه مدیرعامل بانک ملی ایران با همکاران بازنشسته برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، حسین زاده در این مراسم که با حضور اعضای هیأت مدیره، معاونان، مدیران امور،جمعی از روسای ادارات مرکزی و حدود 3000 نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران این بانک در باشگاه آجودانیه برگزار شد، با تقدیر از تلاش های موثر پیشکسوتان، بازنشستگان را گنجینه ارزشمند بانک عنوان کرد و با بیان اینکه پیگیری مسائل معیشتی و رفاهی بازنشستگان در چارچوب قانون در دستور کار هیأت مدیره بانک قرار دارد، گفت: مدیران فعلی بانک، فرزندان بازنشستگان و خدمتگزار آن ها هستند و امیدوارم خداوند توفیق دهد با سربلندی این مسئولیت را انجام دهیم .
    وی با گرامیداشت 88 سالگی بانک ملی ایران به تشریح وضعیت این بانک در حال حاضر پرداخت و ابراز داشت: خدمات بانک ملی ایران در سراسر کشور آنقدر وسیع است که توانسته با تمام امکانات در خدمت مردم ایران باشد . بازنشستگان آنقدر به خوبی فعالیت داشته اند که بانک ملی ایران آوازه اش در سراسر دنیا زیاد است.
    مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به رفع تحریم های سیستم بانکی، قابلیت های بالای این بانک در حوزه بین المللی را مورد تأکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد در شرایط جدید جایگاه این بانک پیش از پیش ارتقا یابد.
    پیگیری امور درمانی و ارتقای خدمات درمانی بیمارستانی از دیگر نکات مطرح شده توسط مدیر عامل بانک ملی ایران بود .
    معاون سرمایه انسانی بانک ملی ایران نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش های همکاران بازنشسته ابراز داشت: درخشش نام بانک ملی ایران در حال حاضر مرهون زحمات و تلاش های بازنشستگان است.
    در این مراسم که در فضایی صمیمانه برگزار شد، ضیاء الملکی پیشکسوت بانک و یکی دیگر از همکاران بازنشسته ضمن تقدیر از تلاش های هیأت مدیره بانک به طرح پاره ای نظرات و درخواست های همکاران بازنشسته پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو