عصر بازار

جذب ۸۳۰ میلیارد تومان پرتفوی در ۵ ماه گذشته

عصر اعتبار- نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، با تشریح وضعیت صنعت بیمه در کشور، از تثبیت جایگاه سومی این شرکت در پنج ماه اول سال جاری خبر داد.

جذب ۸۳۰ میلیارد تومان پرتفوی در ۵ ماه گذشته
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر بیژن صادق روز 16 شهریور ماه سال جاری در جلسه شورای مدیران، ضمن تشریح وضعیت اقتصادی کشور و صنعت بیمه گفت: در طول پنج ماه ابتدای سال جاری حدود هفت هزار و چهار صد میلیارد تومان در صنعت بیمه پرتفوی جذب شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود 20 درصد افزایش نشان می دهد.

    وی با اشاره به اینکه بیمه دانا در طول چهار ماه اول امسال حدود 36 درصد رشد پرتفوی داشته و سهم آن در صنعت بیمه حدود 7/7 درصد بوده است، افزود: ما از لحاظ جذب پرتفوی در این مدت رتبه سوم را در صنعت بیمه کسب کردیم.

    دکترصادق، جذب 830 میلیارد تومان پرتفوی در پنج ماهه امسال را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به اهمیت جذب پرتفوی های جدید اظهار داشت: خوشبختانه در سال جاری با انعقاد چندین قرارداد با بیمه گزاران جدید و نیز تمدید بیمه نامه های سال گذشته، گام محکم تری به سمت تعالی بیشتر شرکت برداشته ایم.

    نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا همچنین به برنامه ها و اقدامات انجام شده طی چند ماه گذشته اشاره کرد و افزود: بازگرداندن مبالغ موجود در صندوق پس انداز کارکنان به همکاران، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، سرمایه گذاری قابل ملاحظه در نظام بانکی و تغییر در نظام مدیریتی از جمله این اقدامات بوده است.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود، بازنگری در حدود اختیارات شعب، توجه بیشتر به جذب پرتفوی خرد در بیمه های اموال، ساماندهی وضعیت بیمه های کنسرسیومی و تلاش بیشتر در جذب پرتفوی های جدید را مورد اشاره قرارداد و افزود: امیدواریم تا پایان نیم فصل امسال، حداقل هزار میلیارد تومان پرتفوی جذب شود تا ضمن تحقق بودجه پیش بینی شده، حرکت به سمت ارتقای شاخص های مالی، فنی و پشتیبانی شرکت همچنان با قدرت ادامه یابد.

    اسماعیل مهدوی نیا عضو هیئت مدیره بیمه دانا نیز در این نشست با ابراز خشنودی از حضور و فعالیت در این شرکت، پیگیری مجدانه وصول مطالبات و ضرورت مستند سازی صورت های مالی را یادآور شد و ابراز امیدواری کرد با همیاری و مساعدت همکاران، حرکت شرکت به سمت توسعه و تعالی بیشتر ادامه یابد.

    براساس این گزارش، در این جلسه محمود خدادادی به عنوان سرپرست جدید معاونت امور استان ها و توسعه شبکه فروش، رامین علمداری به عنوان سرپرست جدید مدیریت امور شعب و مسعود رستم پور نیز به عنوان سرپرست مدیریت دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات معرفی شدند.

    گفتنی است: در پایان این جلسه از حسین یاوری، معاون سابق امور استان ها و توسعه شبکه فروش به دلیل زحمات و تلاش های انجام شده در این معاونت تجلیل به عمل آمد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو