عصر بازار

اعلام آمادگی کمیته‌امداد برای دریافت نذورات مردم در عیدقربان

عصر اعتبار- کمیته امداد امام (ره) طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این نهاد همزمان با عید سعید قربان آماده جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردم نیکوکار در دفاتر و ادارات کمیته امداد در سراسر کشور خواهد بود.

اعلام آمادگی کمیته‌امداد برای دریافت نذورات مردم در عیدقربان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: «هموطنان خیر و نیکوکار در روز عید سعید قربان می‌توانند همانند سال گذشته  گوشت قربانی و نذورات خود را از  طریق دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور، مصلی‌های نماز جمعه، میادین اصلی، امام زادگان و مراکز فروش و ذبح دام در سراسر کشور تحویل دهند تا بین نیازمندان توزیع شود.
    هر سال کمیته امداد در عید سعید قربان، گوشت قربانی را در بین خانواده‌های مورد حمایت توزیع می‌کند و امسال نیز با همکاری ائمه جماعات، هیات امنای مساجد و معتمدین محلات، نذورات هموطنان جمع‌آوری و تلاش خواهد شد گوشتهای جمع آوری شده و کمکهای نقدی به نیازمندان واقعی  اختصاص یابد.
    همچنین  هموطنان می‌توانند نذورات خود را از طریق سامانه #٨٨٧٧ * و یا شماره حساب ملی  0102340234006  به سهولت پرداخت کنند.
    شایسته ذکر است  در سال گذشته مردم نیکوکار  و متدین کشورمان 27 میلیارد و 300 میلیون تومان نذورات عید سعید قربان  به کمیته امداد پرداخت کردند که  بین نیازمندان توزیع شده است».

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی