عصر بازار

اعلام نرخ بازده تا سررسید اوراق بدهی فعال در بورس تهران

عصر اعتبار- با توجه به معامله انواع اوراق ­بهادار با درآمد ثابت در بازار ابزارهای نوین مالی، مدیریت ابزارهای نوین مالی به منظور شفاف­سازی و قابل مقایسه بودن این اوراق با سایر اوراق بهادار با درآمد ثابت نسبت به انتشار بازده تا سرسید این اوراق از تاریخ ۲۹/۰۶/۱۳۹۵اقدام کرده ­است.

اعلام نرخ بازده تا سررسید اوراق بدهی فعال در بورس تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از بورس تهران، با توجه به معامله انواع اوراق ­بهادار با درآمد ثابت در بازار ابزارهای نوین مالی، این مدیریت به منظور شفاف­سازی و قابل مقایسه بودن این اوراق با سایر اوراق بهادار با درآمد ثابت نسبت به انتشار بازده تا سرسید این اوراق از تاریخ 29/06/1395اقدام کرده ­است.

    ضمناً، بازده کل اوراق بدهی همان نرخ تنزیلى است که با استفاده از آن ارزش فعلى خالص جریانات نقدى مساوى صفر گردد؛ به‌عبارت دیگر، این نرخ نشان مى‌دهد که اگر شخصى این اوراق را تا تاریخ سررسید نگهدارى کند، متوسط نرخ بازدهى سالانه وى چقدر خواهد شد.

    سرمایه­ گذاران محترم می ­توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به اطلاعیه شماره 12729/181 مورخ 29/06/1395 منتشره در سایت شرکت بورس اوراق بهادار تهران و در بخش اطلاعیه­ های بازار مراجعه نمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی