عصر بازار

رئیس انجمن صنفی موسسان مهدهای کودک خبر داد:

مهدهای کودک استان تهران،تحت پوشش بیمه دانا

عصر اعتبار- مهدهای کودک استان تهران تحت پوشش انواع خدمات بیمه ای شرکت بیمه دانا قرار گرفت.

مهدهای کودک استان تهران،تحت پوشش بیمه دانا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، سید احمد رضا محمدیان، مدیر عامل کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک استان تهران و رئیس انجمن صنفی موسسان مهدهای کودک ، ضمن ابراز خشنودی از انعقاد قرارداد با بیمه دانا گفت: طبق این قرارداد حدود 500 مهدکودک در استان تهران با جمعیتی بالغ بر 25 هزار کودک تحت پوشش خدمات بیمه ای بیمه دانا قرار خواهند گرفت.
    وی با اشاره به روند انعقاد قرارداد با بیمه دانا گفت: ما از حدود یکسال قبل به لزوم داشتن بیمه استاندارد در مهدهای کودک پی برده بودیم، از این رو با انجام کار پژوهشی در سطح استان و کشور، شرایط بیمه نامه ها را به صورت پیش فرض طراحی و عملیاتی کرده و سپس آن را به شرکت های بیمه ارسال کردیم که سرانجام بعد از طی شدن روند قانونی و اجرایی آن، از بین 19 شرکت بیمه، بیمه دانا با توجه به عملکرد گذشته و توانایی مالی مطلوبی که دارد، برنده این مناقصه شد.
    محمدیان، نقش بیمه را در ارتقای ضریب امنیتی کودکان بسیار مهم و تأثیر گذار عنوان کرد و خواستار همکاری و تعامل مناسب بیمه دانا برای خدمت رسانی بیمه ای به مهدهای کودک شد.
    مدیر عامل کانون مهدهای کودک استان تهران با تأکید بر اینکه سازمان بهزیستی بیش از 17 هزار مهد کودک در کشور را تحت پوشش دارد، ابراز امیدواری کرد تا بیمه دانا با عملکرد مطلوب خود، این خدمات را به مهدهای کودک کل کشور تعمیم دهد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی