عصر بازار

مراسم معارفه رئیس اداره کل رفاه و درمان برگزار شد

عصر اعتبار- مراسم معارفه مهدی لطیفی سرپرست جدید و تودیع محمد توکلی رئیس سابق اداره کل رفاه و درمان بانک ملی ایران با حضور محمود شایان عضو هیأت مدیره، حسین‌ بارانی سرپرست معاونت منابع انسانی، حسن شهرآشوب رئیس اداره کل سرمایه انسانی و جمعی از مسئولان و کارشناسان اداره کل رفاه و درمان و بیمارستان بانک برگزار شد.

مراسم معارفه رئیس اداره کل رفاه و درمان برگزار شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این مراسم شایان طی سخنانی اظهار داشت: مدیریت خدمات درمانی و رفاهی از مباحث بنیادی و از بخش‌های حساس، مهم و حیاتی در سازمان است و نقشی بسیار بزرگ و حساس در شکل‌گیری بینش و رضایت همکاران از مجموعه دارد و به عبارت دیگر هر قدر عملکرد این اداره در بخش‌های رفاهی و درمانی بهتر باشد، به همان میزان رضایت همکاران شاغل و بازنشسته از مجموعه بانک ملی ایران بیشتر خواهد شد. وی گفت: افزایش تمهیدات رفاهی و ارائه خدمات درمانی باعث بالا رفتن انگیزش و بهره‌وری کارکنان می‌شود و این اداره باید با برنامه‌ریزی منظم و دقیق و برای بالا بردن کیفیت ارائه خدمات به همکاران، از بهترین مشاوران و کارشناسان مجرب بیمه استفاده نماید.
    شایان افزود: اداره کل رفاه و درمان وقتی موفق است که یک همکار بیمار در زمان بیماری‌ فقط به فکر بیماری خودش باشد نه به فکر چگونگی درمان، چرا که چگونگی درمان را باید اداره کل رفاه و درمان پیش‌بینی کند.
    وی در پایان گفت: این اداره یکی از ادارات تخصصی بانک است و همکاران شاغل در آن باید این اهمیت و حساسیت را مد نظر قرار دهند.
    بارانی نیز در ادامه مراسم اظهار داشت: اگر خدمت‌رسانی در اداره حساسی همچون اداره کل رفاه و درمان به خوبی صورت بگیرد، رضایت همکاران بیشتر خواهد بود.
    وی افزود: چشم همه همکاران شاغل و بازنشسته به این اداره است و عملکرد این اداره هر چه بهتر باشد شیرینی و حلاوت آن کام همکاران را شیرین‌تر خواهد کرد و در واقع همه همکارانی که در این اداره خدمت می‌کنند به دلیل اینکه عملکرد مطلوب آنها رضایت دیگران را در پی دارد، می‌توانند از خود باقیات و صالحات به جا بگذارند و با جلب رضایت بندگان خداوند، رضایت خدا را نیز کسب کنند.
    در ادامه مراسم لطیفی سرپرست جدید اداره کل رفاه و درمان که حکم انتصاب خود را از شایان عضو هیأت مدیره بانک دریافت کرد، گفت: این وظیفه اداره کل رفاه و درمان است که با عملکرد خوب شرایطی را به وجود بیاورد که در شأن همکاران زحمتکش و بازنشستگان عزیز باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی