عصر بازار

در مراسم پرداخت چک خسارت دو قلاده یوزپلنگ اعلام شد

نماینده دفتر توسعه ملل متحد بیمه دانا قهرمان ملی است

عصر اعتبار- در مراسم اهدای کمک مالی جدید بیمه دانا به پروژه حفاظت از یوز پلنگ آسیایی در دفتر توسعه ملل متحد درتهران، از شرکت بیمه دانا به عنوان قهرمان ملی یاد شد.

نماینده دفتر توسعه ملل متحد بیمه دانا قهرمان ملی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مراسم که عصر روز یازدهم مهرماه جاری با حضور دکتر بیژن صادق، نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا و اعضای هیئت همراه و نیز خانم آناماری کارلسن معاون دفتر توسعه ملل متحد برگزار شد، چک یک میلیارد ریالی خسارت این شرکت بابت تلف شدن دو قلاده یوزپلنگ توسط مدیر عامل بیمه دانا به معاون دفتر توسعه ملل متحد در تهران اهداء شد.

      در این مراسم دکتر صادق نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا طی سخنانی ضمن ابراز خشنودی از ایفای مسئولیت اجتماعی در پروژه حفاظت از یوز پلنگ آسیایی گفت: هدف ما جلوگیری از حوادث مشابه و حرکت به سمت حفاظت بیشتر از گونه های کمیاب جانوری است، از این رو در طول چند سال گذشته تا کنون ،این شرکت مبلغ دو میلیارد ریال بابت تلف شدن چهار قلاده یوزپلنگ به دفتر توسعه ملل متحد در ایران پرداخت کرده است .

    وی افزود: تلاش ما حرکت در مسیر حفظ و تقویت امنیت بیشتر گونه های کمیاب بویژه یوزپلنگ آسیایی است تا از این طریق ضمن ایفای مسئولیت اجتماعی خود، گام های ارزشمندی در جهت حفاظت از محیط زیست برداشته شود.

    براساس این گزارش، در این مراسم خانم آناماری کارلسن معاون دفتر توسعه ملل متحد، شرکت بیمه دانا را در حوزه حفاظت از محیط زیست پیشرو دانست و با قهرمان ملی توصیف کردن این شرکت اظهار داشت: دفتر عمران ملل متحد حدود 15 سال است که با همکاری دولت ایران در زمینه حفاظت از محیط زیست و پروژه یوز پلنگ آسیایی همکاری می کند.

    وی، تقویت و حمایت از محیط بانان، افزایش مناطق حفاظت شده در دنیا، مشارکت دادن بخش خصوصی در حوزه حفاظت از محیط زیست و جلب مشارکت سازمان های مردم نهاد را از رویکردهای این سازمان عنوان و ابراز امیدواری کرد کمک های بیمه دانا به سایر حوزه های محیط زیست هم تعمیم یابد.

    این گزارش حاکی است: در مراسم ایفای تعهدات بیمه دانا در قبال پروژه یوزپلنگ آسیایی، هومن جوکار مدیر ملی پروژه حفاظت از یوزپلنگ آسیایی با ارائه گزارشی از چگونگی هزینه کرد مبالغ اهدایی از سوی بیمه دانا در این پروژه گفت: خوشبختانه با مبالغ مورد نظر تاکنون کار شناسایی نقاط حادثه خیز جاده ها، طراحی تابلوهای جاده ها و ایجاد ستاد کنترل دام ها انجام شده و وزارت راه مقرر کرده بیش از یک میلیارد تومان بودجه برای حفاظت از این پروژه اختصاص دهد.

    در این مراسم همچنین دکتر علی نظری دوست، مدیر برنامه های توسعه و دستیار نماینده مقیم دفتر توسعه ملل متحد در تهران ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های مالی بیمه دانا در این پروژه، خواستار مشارکت سایر بخش های خصوصی در حوزه حفاظت از محیط زیست شد و ابراز امیدواری کرد با اقدامات در نظر گرفته شده، روند خسارت به تدریج کاهش یابد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو