عصر بازار

مدیرعامل بیمه آسیا :

کارگروهی چندوجهی برای تدوین مقررات در بیمه تشکیل شود

عصر اعتبار- کارگروهی چندوجهی با حضور تمامی تخصص ها برای تدوین مقررات بیمه و به روز کردن آن تشکیل شود.

کارگروهی چندوجهی برای تدوین مقررات در بیمه تشکیل شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»،دکتر کاردگر، نایب رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا که در اولین همایش سراسری مسئولین حقوقی بیمه آسیا با رویکرد ارتقای رویه فنی و اجرایی از منظر حقوق بیمه سخن می‌گفت ضمن طرح پیشنهاد تشکیل کارگروهی چندوجهی برای تدوین مقررات در بیمه، اظهار داشت:فقدان مقرره جامع در صنعت بیمه منجر به نبود آزادی عمل واحدهای حقوقی در صنعت بیمه شده است.
    نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا افزود: این امر موجب می‌شود در محاکم قضایی با مشکلات زیادی در زمینه دفاع روبرو باشیم و این نشان از اهمیت رشته حقوق بیمه در این صنعت دارد.
    دکتر کاردگر با اشاره به اینکه یکی از اهداف تشکیل چنین همایشی استخراج شکاف‌ها و نقاط نقصان مقررات صنعت بیمه است،بیان داشت: مدیریت بهینه و حرفه‌ای پرونده‌های فنی در مدیریت حقوقی می‌تواند بسیاری از مشکلات صنعت بیمه را حل کند.
    مدیر عامل بیمه آسیا ارتباط نزدیک بخش حقوقی و بخش‌های فنی را بسیار ضروری خواند و گفت: پیگیری برخی پرونده‌های حقوقی باید به دقت مدیریت شود. همچنین موضوع بازیافت را باید به طور جدی پیگیری کرد و اموال شرکت را مربوط به خود بدانیم و در مورد آن حساسیت و تعصب داشته باشیم.
    اولین همایش سراسری مسئولین حقوقی بیمه آسیا با رویکرد ارتقای رویه فنی و اجرایی از منظر حقوق بیمه با حضور اعضای هیات مدیره،معاونان مدیر عامل،مشاوران، مدیران ومسئولان حقوقی شعب بیمه آسیا طی دو روز با تشکیل کارگرو های تشریح مبانی حقوقی بیمه‌های باربری و آتش‌سوزی،تشریح آیین‌نامه 83 شورای عالی بیمه ـ تشریح قانون صدور چک،اصول و مبانی قراردادها،تشریح مبانی قانون مالیات بر ارزش افزوده موضوع اخذ عوارض مضاعف شهرداری‌ها،بررسی زمینه‌های تعامل بخش مالی و حقوقی،بیمه‌های اتومبیل با رویکرد قانون جدید بیمه شخص ثالث،تشریح مبانی بیمه‌های عمر ـ مسئولیت ـ درمان،بازیافت خسارت و­ الزامات آن با توجه به قانون جدید در اردبیل برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو