عصر بازار

کلیه دانش آموزان در سطح کشور تحت پوشش بیمه حوادث بیمه معلم قرار گرفتند

عصر اعتبار- مدیر بیمه های خاص شرکت بیمه معلم اعلام کرد: با توجه به تفاهم نامه منعقده فیما بین وزارت آموزش و پرورش و شرکت بیمه معلم، کلیه دانش آموزان از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ لغایت اول مهر ۱۳۹۶ تحت پوشش بیمه حوادث و درمان مازاد بیمه معلم قرار گرفتند.

کلیه دانش آموزان در سطح کشور تحت پوشش بیمه حوادث بیمه معلم قرار گرفتند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، ابوالفضل اسفندی افزود: بر اساس مفاد تفاهم نامه افراد مشمول این قرارداد به شرح ذیل می باشند.
     کلیه دانش آموزان مدارس دولتی و غیردولتی در مقاطع دبستان، متوسطه اول، دوم و دوره پیش دانشگاهی اعم از روزانه، شبانه، آموزش از راه دور، هنرجویان هنرستان ها، دانش آموزان رشته کاردانش، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، نوآموزان مهدهای کودک و پیش دبستانی و سواد آموزان نهضت سوادآموزی.
     کارکنان اداری و آموزشی وزارت آموزش و پرورش و افراد تحت تکفل آنها نیز در صورت تمایل می توانند به عضویت این طرح درآیند.
    تعهدات قرارداد :
    در اثر وقوع هر یک از خطرات تحت پوشش، کلیه بیمه شدگان می توانند از پوشش های زیر بهره مند گردند :
     جبران غرامت فوت ناشی از حادثه در طول 24 ساعت شبانه روز 70.000.000 ریال
     جبران غرامت نقص عضو ناشی از حادثه در طول 24 ساعت شبانه روز تا سقف 1.000.000.000ریال ( با توجه به درصد نقص عضو موضوع آیین نامه84)
     جبران هزینه های درمانی و سرپایی ناشی از هر حادثه درطول 24 ساعت شبانه روز تا سقف 15.000.000 ریال
     جبران هزینه اعمال جراحی ناشی از بیماری 6.000.000 ریال
     هزینه پیوند کلیه 20.000.000 ریال
     هزینه کاشت حلزون 100.000.000 ریال
    علاوه بر پوشش های فوق چنانچه حادثه ای در داخل مدرسه و یا سایر اماکن متعلق به آموزش و پرورش و اردوهای دانش آموزی و راهیان نور روی دهد که براساس رای مراجع قضایی مسئولیت آن متوجه مدیر و یا یکی از عوامل آموزش و پرورش باشد شرکت بیمه معلم متعهد است خسارت وارده را به شرح ذیل پرداخت نماید.
     غرامت فوت ناشی از حادثه دیه کامل
     غرامت نقص عضو ناشی از حادثه تا سقف دیه کامل ( باتوجه به میزان نقص عضو)
     هزینه های درمانی ناشی از حادثه تا سقف 100.000.000 ریال
    همچنین با توجه به پیش بینی های بعمل آمده مقرر است علاوه بر پوشش های ذیل بخشی از هزینه های درمانی بیمه شدگان مبتلا به بیمار ی های صعب العلاج و پرهزینه نیز از محل این قرارداد تامین شود.
    هریک از بیمه شدگان در هنگام بروز حوادث یا بیماری های تحت پوشش می بایست به مدرسه و یا اداره مربوط مراجعه و فرم شماره 5 که به تایید مدیر مدرسه و یا اداره رسیده باشد را اخذ و به همراه سایر مدارک و مستندات که در فرم مذکور قید گردیده به نمایندگی یا شعبه بیمه معلم طرف قرارداد ارسال تا نسبت به واریز مبلغ خسارت به حساب آنان اقدام گردد.
    ضمنا جهت اطلاع دانش آموزان و اولیاء محترم آنان از پوشش های این قرارداد در سال تحصیلی جاری برای کلیه بیمه شدگان کارت بیمه صادر گردیده که توسط مدارس در اختیار دانش آموزان قرارخواهد گرفت.
    شایان ذکر است که حق بیمه سالانه هریک از دانش آموزان و فرهنگیان تحت پوشش 75000 ریال می باشد.
    مدیران مدارس و اولیاء محترم دانش آموزان و فرهنگیان عزیز می توانند جهت اطلاع از جزئیات قرارداد به سایت شرکت بیمه معلم به آدرس www.mic.co.ir مراجعه نمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی