عصر بازار

قرارداد همکاری بیمه آرمان با موسسه حامی نوابغ جوان

عصر اعتبار- شرکت بیمه آرمان و موسسه حامی نوامغ جوان با هدف حمایت از نخبگان کشور و ارائه خدمات بیمه ای مطلوب به آنان،قرارداد همکاری دو جانبه امضاء کردند.

قرارداد همکاری بیمه آرمان با موسسه حامی نوابغ جوان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بر اساس مفاد این قرارداد، خدمات بیمه ای عمر و بازنشستگی، درمان تکمیلی، اتومبیل، آتش سوزی و سایر بیمه های مورد نیاز به موسسه حامی نوابغ جوان ارائه خواهد شد.
    طبق این قرارداد، تمامی اعضای موسسه حامی نوابغ جوان می توانند با مراجعه به نمایندگان شرکت بیمه آرمان ثبت نام به عمل آورده و از این خدمات بهرمند شوند.
    علیرضا بیانیان مدیر عامل بیمه آرمان ارائه مطلوب خدمات بیمه ای به این قشر از جامعه را بسیار مهم و با اهمیت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که با امضای این قرارداد، خدمات مطلوبی به نخبگان کشور که آینده سازان کشور هستند، ارائه شود.
    بهنام عسکری رئیس هیئت مدیره موسسه حامی نوامغ جوان نیز با توجه به ظرفیتهای بالای شرکت بیمه آرمان و شبکه فروش گسترده این شرکت، انعقاد این قرارداد را نقطه عطفی در ارائه خدمات به اعضای این موسسه دانست و اظهارامیدواری کرد که با انعقاد این قرارداد بتوان گامی در جهت شناسایی نیازهای بیمه ای و تامین آن برای نخبگان کشور برداشت. حجت الاسلام و المسلمین میرتاج الدینی عضو هیئت مدیره موسسه حامی نوامغ جوان نیز در مراسم امضای این تفاهم نامه حضور داشت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی