عصر بازار

«نوران»، طرحی برای نوسازی خودروهای فرسوده

مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم جزئیات طرح را تشریح کرد

عصر اعتبار- مدیر بیمه های عمر و زندگی بیمه معلم جزئیات یک طرح جدید بیمه ای این شرکت با هدف کمک به خرید خودروهای نو در کنار سایر مزایای بیمه عمر با عنوان «طرح نوران» را تشریح کرد.

«نوران»، طرحی برای نوسازی خودروهای فرسوده
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، سعید گیوه چی با بیان این که همه اقشار جامعه از جمله رانندگان تاکسی می توانند با خرید این بیمه نامه از پوشش های بیمه ای مختلف آن بهره مند شوند، گفت: صاحبان خودرو با استفاده از این طرح می توانند وسیله نقلیه خود را به روز کرده و و از خطرات نقصان ماشین در امان باشند.
    وی با بیان این که خودرو، نقش مهمی در نقل و انتقال ها دارد، به کیفیت نه چندان مطلوب برخی خودروهای موجود در بازار اشاره و خاطرنشان کرد: این موضوع برای رانندگان تاکسی بیشتر آزار دهنده است، به طوری که پس از گذشت مدت زمان مشخصی، تعویض خودرو کارکرده با خودروی نو امری ضروری و غیر قابل اجتناب است.
    گیوه چی تاکید کرد: در طرح نوران، بیمه گذار علاوه بر اینکه از پوشش های بیمه زندگی و سرمایه گذاری مانند فوت به هر علت، حادثه، نقص عضو، هزینه پزشکی و معافیت از پرداخت حق بیمه ناشی از کارافتادگی برخوردار می شود، این امکان برای آنها فراهم می شود که در پایان مدت مقرر بیمه نامه مبلغی را به عنوان کمک هزینه خرید خودرو دریافت کند.
    به گفته او، بر اساس یک محاسبه کلی اگر فردی خودرویی به ارزش 40 میلیون تومان داشته باشد، با پرداخت حق بیمه ماهیانه 100 هزار تومان می تواند پس از گذشت 10 سال، خودروی صفر کیلومتر مشابهی خریداری کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی