عصر بازار

شرکت‌های بیمه اطلاعات ثبت نام در همایش بیمه و توسعه را کامل کنند

عصر اعتبار- دبیر اجرایی بیست و سومین همایش ملی و نهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه از شرکت‌های بیمه و دانشگاهیان خواست تا ۲۰ آبان ماه ثبت نام خود را تکمیل و اطلاعات شرکت‌کنندگان را مطابق سهمیه اعلامی از طریق سامانه همایش اعلام کنند.

شرکت‌های بیمه اطلاعات ثبت نام در همایش بیمه و توسعه را کامل کنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، علی مطیعی دبیر اجرایی همایش بیمه و توسعه با اعلام اینکه تا کنون حدود نیمی از شرکت‌های بیمه ای و هشت دانشگاه ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند گفت: حجم بالای تقاضا برای شرکت در همایش بیمه و توسعه، حضور و مشارکت دستگاه‌های مختلف، جامعه دانشگاهی و خانواده بزرگ صنعت بیمه، لزوم برنامه‌ریزی دقیق دست‌اند‌کاران و همچنین همکاری شرکت‌کنندگان تا سقف 2 هزار نفر را بیشتر می‌کند.
    وی افزود: یکی از ویژگی‌های مهم همایش بیمه و توسعه، ایجاد پیوند میان صنعت بیمه و دانشگاه است و به همین منظور همه ساله مشارکت جامعه دانشگاهی به ویژه در رشته‌های مرتبط با صنعت بیمه گسترده تر می‌شود.
    مطیعی گفت: خوشبختانه با تصمیمات اتخاذ شده از سوی شورای سیاست‌گذاری همایش، موضوع هر همایش در پایان همایش قبل تعیین و تصویب می‌شود و این امر سطح مشارکت علمی ارائه دهندگان مقالات را به خاطر زمان مناسبی که در اختیار دارند افزایش می‌دهد.
    دبیر اجرایی همایش همچنین برگزاری نمایشگاه جانبی همایش را محدود به غرفه‌ای برای ارائه تولیدات و دستاوردهای علمی و آموزشی توسط بیمه مرکزی، پژوهشکده بیمه و سندیکای بیمه‌گران دانست و اعلام کرد: به منظور ترویج فرهنگ بیمه در نظر است برخی تولیدات علمی و نشریات نیز به شرکت‌کنندگان ارائه گردد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی