عصر بازار

آغاز اجرای طرح جدید فروش ترکیبی بیمه‌نامه‌های کوثر

عصر اعتبار- طرح‌های نواورانه فروش ترکیبی بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی و حوادث انفرادی به‌همراه بیمه‌نامه‌های بدنه با قیمت‌ها و مزایای کم‌نظیر در شبکه فروش سراسر کشور عرضه می‌شود.

آغاز اجرای طرح جدید فروش ترکیبی بیمه‌نامه‌های کوثر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این طرح به بیمه‌گذارانی که بیمه‌نامه بدنه خودروی شخصی خود را از این شرکت خریداری کنند، بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی، حوادث انفرادی یا هر دو هدیه می‌شود.
    کاظمی درخصوص شرایط صدور این بیمه‌نامه بیان‌کرد: این طرح منحصر به خودروی سواری است و درصورتی‌که ارزش خودروی بیمه‌شده مورد استفاده شخص، بیشتر از 100میلیون ریال و فاقد خسارت در سال گذشته باشد، بیمه‌گذار می‌تواند به انتخاب خود یکی از بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی منزل یا حوادث انفرادی یا ترکیبی از این دو را همزمان با صدور بیمه‌نامه بدنه از شرکت بیمه‌‌کوثر دریافت کند.
    وی با بیان اینکه پوشش بیمه‌نامه حادثه شامل خسارت‌های ناشی از فوت، نقص‌عضو و ازکارافتادگی بر اثر حادثه می‌شود، خاطرنشان‌کرد: بیمه‌نامه آتش‌سوزی نیز برای تامین خسارت‌های ناشی از حوادث آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، سیل و طوفان عرضه شده است.
    معاون فنی و نظارت تخصصی شرکت درباره ویژگی این طرح که برای نخستین بار در صنعت بیمه ارائه شده است، اظهارکرد: بیمه‌گذار می‌تواند بیمه حادثه را به‌نام خود یا سایر اعضای خانواده ازجمله همسر و فرزندان و نیز بیمه‌نامه آتش‌سوزی را برای منزل خود یا هر یک از نزدیکانش تهیه و به‌عنوان یک هدیه ارزشمند و منحصربه‌فرد به عزیزان خود تقدیم کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی