عصر بازار

امضای تفاهم نامه همکاری شرکت بیمه رازی و باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور سازی

عصر اعتبار- این مراسم روز شنبه مصادف با ۲۲ آبان ماه برپا شد.

امضای تفاهم نامه همکاری شرکت بیمه رازی و باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور سازی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، از میهمانان ویژه این مراسم می توان از دکتر دبیری رئیس شورای شهر تبریز، جمشید نظمی مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، لیلا جاودان معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان، جواد ششگلانی رئیس هیأت فوتبال استان، حبیب ستوده نژاد معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوان استان نام برد.
    آقای ابراهیمی مشاور بازرگانی مدیرعامل بیمه رازی، آقای محمد اصغری مدیر امور مالی بیمه رازی، آقای فرشید پوریوسفی مدیر انفورماتیک بیمه رازی و خانم سمیه محمدی مدیر روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی نیز هیئت همراه دکتر یونس مظلومی بودند.
    مراسم امضاء تفاهم نامه با سخنرانی سردار مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور سازی آغاز شد.
    مدیرعامل باشگاه تراکتور سازی گفت: توجه من در حال حاضر بیش از هرچیزی به این موضوع است که ثروتندی و قهرمانی را برای تیم تراکتور سازی فراهم کنیم.
    وی افزود: می خواهیم آذربایجان در فوتبال ایران به جایگاه واقعی خود برسد و در این راستا فعالیت های خود را انجام می دهیم. پس از بررسی هایی که داشتیم با شرکت بیمه رازی قراردادی امضا کردیم.
    سردار آجرلو خاطرنشان کرد: من معتقدم به جای اینکه تیم تراکتور سازی را به فرد واگذار کنیم باید سهامی عام درست کنیم. برای رسیدن به این مهم هرکسی که در بیمه رازی خود را بیمه کند و در مؤسسه کوثر حساب افتتاح کند ما می توانیم به مرور زمان با روش های خاص باشگاه را به مردم واگذار کنیم تا مثل تیم هایی چون بارسلونا مردم تیم خود را اداره کنند.
    مدیرعامل باشگاه تراکتور سازی اظهار داشت: 10 سال پیش که من در باشگاه بارسلونا حاضر شدم به این موضوع فکر می کردم که چگونه می توانیم برنامه ریزی های این باشگاه را در ایران پیاده کنیم و معتقدم می توانیم در حال حاضر این برنامه ها را در باشگاه تراکتور سازی به اجرا برسانیم.
    دکتر یونس مظلومی مدیر عامل بیمه رازی، به عنوان سخنران بعدی مراسم گفت: هر فردی در زندگی خود به بیمه نیاز دارد. بیمه رازی نخستین شرکت بیمه خصوصی بعد از انقلاب بود که در سال 81 مجوزهای لازم را دریافت کرد و در حال حاضر نیز بیمه چندین و چند شرکت مختلف توسط این شرکت فراهم می شود.
    مدیر عامل بیمه رازی تصریح کرد: در 4 سال اخیر بیمه رازی بالاترین میزان رشد را در میان تمامی شرکت های بیمه ای در اخیار داشته است و اخیرأ نیز به یک موفقیت بین المللی دست یافت و از اتحادیه اروپا رتبه اعتباری دریافت کرد.
    وی افزود: ما سامانه پیامکی فراهم کردیم و هواداران تراکتور سازی با ارسال عدد 3 به این سامانه می توانند با عوامل شرکت ما ارتباط برقرار کنند و نوع بیمه درخواستی خود را مشخص کنند.
    دکتر مظلومی اظهار داشت: بیمه رازی سالانه 800 هزار میلیارد فروش دارد و اگر بتوانیم با همکاری هواداران تراکتور سازی این مبلغ را 200 میلیارد تومان افزایش دهیم می توانیم در همین سال نخست نزدیک 30 میلیارد تومان به باشگاه تراکتور سازی کمک کنیم، اراده ای قوی پشت این تفاهم نامه وجود دارد و ما اطمینان داریم که تفاهم نامه ای موفق خواهد بود تا بتوانیم به تیم تراکتور سازی کمک کنیم، تفاهم نامه باشگاه تراکتور سازی از دل بسته شده است.
    گفتنی است ایراد سخنرانی دکتر مظلومی به دلیل احترام ایشان به مردم عزیز آذربایجان و درخواست سردار آجرلو به زبان ترکی انجام شد.
    لازم به ذکر است این مراسم در محل هتل کایا لاله شهر تبریز برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو