عصر بازار

شرکت "بیمه ملت" تقدیرنامه دو ستاره مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد

عصر اعتبار- بر اساس ارزیابی کمیته علمی – ممیزی و به استناد رای نهایی شورای سیاستگذاری، شرکت "بیمه ملت" موفق به دریافت تقدیرنامه دو ستاره مسئولیت اجتماعی ایران از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گردید.

شرکت "بیمه ملت" تقدیرنامه دو ستاره مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، نخستین همایش مسئولیت اجتماعی کشور با شعار «هوای هم رو داشته باشیم، مسئولانه زندگی کنیم» در سالن اجلاس سران با حضور دکتر حسن روحانی رییس جمهور، دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از مسوولان و کارشناسان این حوزه برگزار شد.
    در این همایش نشان ملی مسئولیت اجتماعی ایران با عنوان جایزه شهید دکتر فیاض بخش به سازمان ها و شرکت ها، نهادها و موسسات و ارگان های فعال در عرصه مسئولیت اجتماعی به ویژه در حوزه سلامت، رفاه و تأمین اجتماعی و محیط زیست اهدا شد.
    این گزارش می افزاید: بر اساس اعلام دبیرخانه نشان مسئولیت اجتماعی ؛ از بین 197 شرکت و سازمان بررسی شده  47 نهاد و شرکت به مرحله نهایی ارزیابی نشان مسئولیت اجتماعی راه پیدا کردند که تنها 13 شرکت موفق به کسب جایزه و نشان ملی شدند و شرکت بیمه ملت نیز بر اساس ارزیابی کمیته علمی – ممیزی و به استناد رای نهایی شورای سیاستگذاری موفق به دریافت تقدیرنامه 2 ستاره مسئولیت اجتماعی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گردید.
    لازم به ذکر است نشان مسئولیت اجتماعی کشور مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی و معیارها و شاخص¬های مربوط به آن توسط دانشمندان داخلی بومی سازی شده است و هدف آن ترغیب و تشویق نهادها، موسسات و ارگان‌های فعال در عرصه مسئولیت اجتماعی توسط سازمان بهزیستی کشور می باشد. این موضوع به عنوان یک ضرورت اجتماعی در کشور، در حال شکل گیری است و بالندگی آن در گروی مشارکت همه جانبه مدیران برجسته کشور، صاحبان دانش و تجربه و تصمیم گیران کلان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی