عصر بازار

صدور ۳۰۵ هزار کارت اعتباری توسط بانک ملی ایران در سال ۹۵

عصر اعتبار- بانک ملی ایران از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰۵ هزار کارت اعتباری صادر کرده است.

صدور ۳۰۵ هزار کارت اعتباری توسط بانک ملی ایران در سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، از ابتدای سال 95 تاکنون این بانک، 305 هزار کارت اعتباری شامل 200 هزار کارت برنزی 10 میلیون تومانی، 23 هزار کارت اعتباری نقره‌ای 30 میلیون تومانی و 10 هزار کارت اعتباری 50 میلیون تومانی طلایی به همراه 72 هزار کارت اعتباری خرید کالای ایرانی صادر کرد.
    مطابق آمار منتشر شده در بولتن خبری شاپرک در آخرین شماره منتشر شده (مرداد 95)، بانک ملی ایران با آمار 07ر62 درصد سهم از صدور کارت‌های اعتباری در رتبه اول جدول صادرکنندگان کارت‌های اعتباری در بین بانک‌های کشور قرار دارد.
    براساس این آمار در بین 35 بانک دولتی و خصوصی کشور، بانک ملی ایران با آمار 92ر20 درصدی رتبه نخست در بین بانک‌های کشور را از تعداد کارت‌های بانکی تراکنش‌دار با حداقل یک تراکنش دارد. کارت‌های بانکی تراکنش‌دار به 3 دسته کارت‌های اعتباری، کارت هدیه و بن‌کارت و کارت‌های برداشت تقسیم می‌شود که بانک ملی ایران در مجموع سهم بیشتری از دیگر بانک‌ها در صدور این سه نوع کارت داشته است.
    بانک ملی ایران با سهم 07ر62 درصدی در صدور کارت‌های اعتباری با حداقل یک تراکنش در صدر جدول بانک‌ها در زمینه صدور کارت‌های اعتباری است.
    این آمار نشان می‌دهد که بانک ملی ایران در این زمینه عملکرد قابل قبولی داشته به طوری که صدور بیش از 60 درصد کارت‌های اعتباری در این بانک انجام می‌شود.
    کارت های اعتباری مرابحه طلایی ، نقره ای و برنزی که دارای اعتبارهایی به ترتیب 50 ، 30 و 10 میلیون تومان هستند، پس از اعتبار سنجی مشتریان توسط شعب به متقاضیان ارائه می شود . استفاده از کارت های مذکور محدودیت فروشگاهی نداشته و مصرف اعتبار آن در تمام بخش های اقتصادی مجاز می باشد . ضمنا اعتبار این کارت ها گردشی بوده و امکان استفاده مجدد از اصل تسهیلات بازپرداخت شده وجود دارد. مشتریان دارنده یکی از انواع حساب ها در بانک ملی ایران می توانند با مراجعه به شعب این بانک درخواست استفاده از کارت های فوق را ارائه و فرم های مربوطه را تکمیل کنند .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی