عصر بازار

برگزاری ۴۰ دیدار دوجانبه میان شرکت های بیمه ایرانی و خارجی

عصر اعتبار- امیرصفری دبیر بیست و سومین همایش بیمه و توسعه از تنظیم قریب ۴۰ دیدار دوجانبه میان شرکت های بیمه ایرانی و خارجی در حاشیه برگزاری این همایش خبر داد.

برگزاری ۴۰ دیدار دوجانبه میان شرکت های بیمه ایرانی و خارجی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی گفت: مطابق تقاضای شرکت های بزرگ از کشورهای آلمان، فرانسه، انگلستان و جمهوری آذربایجان برای دیدار با شرکت های بیمه ایرانی اقدامات لازم با هماهنگی بیمه مرکزی و هم افزایی با سندیکای بیمه گران ایران صورت پذیرفت.
     دکتر صفری از دیگر اقدامات بخش بین المللی همایش را حضور تعداد قابل توجهی شخصیت علمی و اجرایی از کشورهای مختلف در این همایش اعلام نمود و گفت: پوشش رسانه ای این رویداد نیز از طریق ده شبکه خبری و خبرگزاری های خارجی انجام می شود.
    صفری پیرامون ترکیب اعضای علمی این همایش نیز اظهار داشت 38 نفر از صاحبنظران، مدیران صنعت و شخصیت های دانشگاهی معتبر داخلی و خارجی در کمیته علمی همایش حضور دارند. وی همچنین در مورد سخنرانان کلیدی همایش ابراز داشت در بخش علمی سخنرانی کلیدی همایش برعهده پروفسور هانری لوبژه از ‍ژنو سوئیس و دارنده 9 عنوان کتاب و مقاله در مجلات معتبر جهانی است. وی افزود دیگران سخنران کلیدی همایش مدیر اجرایی شرکت ارگو اینترنشنال از کشور آلمان است.
    امیر صفری به برگزاری 5 پنل تخصصی به طور همزمان در 5 سالن برج میلاد با موضوعات فضای کسب و کار، نهادسازی، مقررات ورود بیمه گران خارجی و قیمت گذاری در صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: در مراسم اختتامیه نیز سه مقاله برتر انتخاب و معرفی خواهد شد.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی