عصر بازار

پرداخت تسهیلات منوط به رعایت قوانین و دستوالعمل های مؤسسه "ثامن"

عصر اعتبار- مدیر ناحیه سه موسسه اعتباری ثامن از ضرورت التزام و پای بندی کارکنان و مؤسسه به انضباط مالی و شفافیت در عملیات و صورت های مالی گفت و بر پاسخگویی به سهامداران و صاحبان سرمایه تاکید کرد.

پرداخت تسهیلات منوط به رعایت قوانین و دستوالعمل های مؤسسه "ثامن"
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعبتار»، عباس نجفی در بازدید از شعب سرپرستی استان قم در جمع همکاران به تشریح اقتصاد ملی و اشاره به بخش های مختلف آن و بازارهای زیر مجموعه بخش مالی از جمله بازار پول شامل بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری و بازار سرمایه شامل شرکت های بیمه و بورس پرداخت.

    وی وصول مطالبات را یکی از راههای تأمین نقدینگی و بازگرداندن پول به چرخه در آمد شرکت دانست و افزود: پی گیری و وصول مطالبات اولویت کاری شعب است ، رؤسای شعب و مسئولان دوایر تسهیلات باید در هنگام پرداخت تسهیلات با رعایت مجموع قوانین و دستوالعمل های شرکت  اقدام به پرداخت تسهیلات کنند.

    نجفی اولین گام در وصول مطالبات را گفتگوی حضوری با مدیون و ضامن در شعبه  عنوان کرد و با تاکید بر ضرورت استفاده از خدمات الکترونیک از همکاران خواست با توجه به امتیازات در نظر گرفته شده برای افتتاح انواع حسابهای کوتاه مدت و بلند مدت ، با تمام ظرفیت و بازاریابی مناسب نسبت به جذب منابع و نقدینگی اقدام کنند.

    روابط عمومی

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی