عصر بازار

مدیرعامل بانک اقتصادنوین بهداشت اعتباری الگوی اصلی بهره‌وری در صنعت بانکداری است

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک اقتصادنوین با تاکید بر لزوم بازنگری در فرآیندها و به روز رسانی خدمات بانکی گفت: بانک اقتصادنوین دستیابی به جایگاه "بانک برتر" را هدف استراتژیک خود قرار داده است.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین بهداشت اعتباری الگوی اصلی بهره‌وری در صنعت بانکداری است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، علی اصغر سفری در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، در گردهمایی منطقه سه استان‌ها که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران این بانک برگزار شد اظهار داشت: برای دستیابی به این هدف باید خود را به صورت مستمر با تکنیک‌های روز مدیریت مجهز و زمینه را برای کسب مهارت بیشتر فراهم کنیم.
    وی افزود: در بخش خصوصی بهره‌وری و سوددهی از اهم اهداف و برنامه‌ها به شمار می‌رود که این هدف در دستور کار بانک اقتصادنوین قرار گرفته است. سفری توجه به بهداشت اعتباری را از الگوهای پایه‌ای کسب سود و بهره‌وری دانست و گفت این دو شاخص در کنار رعایت الگوهای مشتری مداری موفقیت بانک را تضمین خواهد کرد.
    مدیرعامل بانک اقتصادنوین تاکید کرد: خشنودی و رضایت‌مندی مشتریان در گرو موفقیت بانک است و چنانچه بتوانیم بانک را در مسیر موفقیت و پیشرفت قرار دهیم، مشتریان نیز به رضایت‌مندی مورد نظر خواهند رسید و شرایط حضور در عرصه‌های بانکداری بین‌المللی نیز فراهم خواهد شد. سفری گفت: تمام برنامه‌ها ی بانک برای کسب این اهداف تدوین و بازنگری خواهد شد.
    وی که در مشهد مقدس سخن می‌گفت، ادامه داد: بانک اقتصادنوین، نخستین بانک خصوصی کشور به شمار می‌رود؛ این نخستین بودن به ما تکلیف می‌کند که در شبکه بانکی نیز از منظر خدمات نخستین باشیم.
    در ادامه این نشست سیامک دولتی رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین نیز طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری گردهمایی منطقه سه استان‌های این بانک در جوار بارگاه ملکوتی ثامن‌الائمه اظهار داشت با اتکا به توان همکاران و بهره‌مندی از زیرساخت‌های موجود در بانک، اقتصادنوین مسیر پیشرفت و توسعه را با سرعت بیشتری خواهد پیمود.
    وی گفت: بانک اقتصادنوین به عنوان بانکی خوشنام توانسته به جایگاه قابل قبولی در نظام بانکی کشور دست یابد که به لطف خدا و کوشش مدیران و همکاران بانک، این جایگاه بیش از پیش بهبود خواهد یافت.
    در نشست مدیران ارشد بانک اقتصادنوین با روسای منطقه سه استان‌های این بانک مهدی حسین‌نژاد سرپرست این منطقه گزارشی از آخرین وضعیت شعب تحت پوشش این سرپرستی ارائه کرد، همچنین در ادامه این مراسم نشست پرسش و پاسخ روسای شعب با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این بانک برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو