عصر بازار

تاکید سفری بر "شاخص" و "ویژه بودن" بانک اقتصادنوین برای مشتریان

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: با هدف افزایش ضریب بهره‌وری و سودآوری بانک اقتصادنوین، مطالعات و برنامه‌ریزی‌های لازم در واحدهای مرتبط بانک صورت گرفته و به زودی شاهد بهبود شاخص بهره‌وری در بانک اقتصادنوین خواهیم بود.

تاکید سفری بر "شاخص" و "ویژه بودن" بانک اقتصادنوین برای مشتریان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، علی اصغر سفری در گردهمایی سراسری بزرگ بانک اقتصادنوین در استان تهران که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران، سرپرستان مناطق و روسای شعب تهران این بانک برگزار شد، با اشاره به لزوم ارتقای سطح کیفی خدمات بانک گفت: برنامه‌های متنوعی برای افزیش ضریب بهره‌وری در بانک اقتصادنوین در دستور کار قرار دارد که بررسی ماهانه عملکرد شعب و مناطق از جمله این اقدامات خواهد بود؛ ضمن اینکه در این راه رضایت‌مندی مشتریان باید به عنوان الگوی اصلی مورد توجه قرار گیرد.
وی اظهار داشت: برقراری انضباط مالی و مدیریت منابع و مصارف بانک، قائل شدن اولویت برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط، تخصیص تسهیلات نظارت شده به مشتریان به روش اعتبار خریدار، تسهیل صدور ضمانت‌نامه برای پیمانکاران و ارائه کنندگان خدمات فنی و مهندسی برای اجرای طرح‌های داخلی و خارجی، استفاده از ظرفیت گواهی سپرده خاص در تامین منابع مالی طرح‌ها و واحدهای تولیدی و گسترش دامنه نفوذ کارت‌های اعتباری برای خرید کالاهای با دوام تولید داخل از جمله برنامه‌های آتی بانک اقتصادنوین به شمار می‌رود.
سفری اظهار داشت: برای دستیابی به این هدف باید خود را به صورت مستمر با تکنیک‌های روز مدیریت مجهز و زمینه را برای کسب مهارت بیشتر فراهم کنیم.
وی افزود: در بخش خصوصی بهره‌وری و سوددهی از اهم اهداف و برنامه‌ها به شمار می‌رود که این هدف در دستور کار بانک اقتصادنوین قرار گرفته است و بانک اقتصادنوین به عنوان طلایه دار نظام بانکی خصوصی کشور به این موضوع توجه دارد.
سفری توجه به بهداشت اعتباری را از الگوهای پایه‌ای کسب سود و بهره‌وری دانست و گفت: این شاخص در کنار رعایت الگوهای مشتری مداری موفقیت بانک را تضمین خواهد کرد.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین با اشاره به لزوم موفقیت در بنگاه‌های خصوصی گفت: خدمات بنگاه‌های خصوصی از جمله بانک‌ها مستقیما در اختیار آحاد مردم جامعه قرار می‌گیرد، در چنین شرایطی موفقیت در سازمان‌های خصوصی از اهمیت دو چندان برخوردار است.
وی تاکید کرد در شرایط کنونی و با توجه به فضای حاکم بر نظام بانکی، برای کسب موفقیت راهی جز متمایز شدن وجود ندارد. به گفته سفری اقتصادنوین باید بانکی شاخص و ویژه برای مشتریان باشد.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: تمایز در صورتی ایجاد خواهد شد که به اصلی ترین و مهم ترین دغدغه‌های مشتری پاسخ داده شود، امروز مشتریان در پی راه‌حل‌های یکپارچه، سریع و منعطف برای خواسته‌های خود در نظام بانکی هستند.
در ادامه این نشست مهندس محمد صدرهاشمی‌نژاد موسس و بنیان‌گذار بانک اقتصادنوین گفت: با اتکا به قانون اعداد بزرگ با نسبت سود کمتر می‌توان به قدر مطلق سود بیشتر دست یافت، اتکا به این قانون این فرصت را به بانک اقتصادنوین می‌دهد که بتواند خدمات خود را با قیمت ارزانتر از بقیه بانک‌ها در اختیار مشتریان قرار دهد.
وی گفت: بانک اقتصادنوین باید بتواند با بهره‌مندی از ابزار در اختیار خود ضمن کاهش قیمت پول، از طریق توسعه محصولات و خدمات نسبت به افزایش سود خود اقدام کند.
وی همچنین تاکید کرد: در چنین شرایطی کنترل هزینه‌های داخلی این فرصت را در اختیار بانک اقتصادنوین قرار می‌دهد که همچنان به عنوان بانکی خوشنام و مورد اعتماد مشتریان فعالیت کند.
سیامک دولتی رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین نیز طی سخنانی با اشاره به لزوم شناخت مشتریان در عرصه بانکداری کشور گفت: شناخت مشتریان از الزامات بانکداری امروز به شمار می‌رود و ما اگر بخواهیم در بازار بانکی کشور موفق عمل کنیم لازم است به این مهم توجه کنیم.
وی با اشاره به اینکه اعتبارسنجی از مهمترین شاخص‌های اعطای تسهیلات به شمار می‌رود گفت: در نظام بانکداری امروز لازم است همکاران شعب از حال مشتری باخبر باشند و این هدف نیازمند حرکت و جوشش همکاران در شعب بانک می‌باشد.
در ادامه گردهمایی سراسری خانواده بزرگ بانک اقتصادنوین در استان تهران محمد آخرتی مدیر امور شعب استان تهران این بانک طی گزارشی آخرین وضعیت شعب تحت پوشش این مدیریت را توصیف کرد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو