عصر بازار

با حمایت بیمه سرمد

جشنواره نوای خرم به روزهای برگزاری نزدیک می‌شود

عصر اعتبار- با به پایان رسیدن مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین جشنواره نوای خرم، اسامی پذیرفته‌شدگان برای شرکت در مرحله رقابتی، اعلام شد.

جشنواره نوای خرم به روزهای برگزاری نزدیک می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این دوره از جشنواره موسیقی نوای خرم، با حمایت بیمه سرمد و با حضور اساتید موسیقی، هنرمندان و شرکت کنندگان گروه سنی کودک و نوجوان، در روزهای 15 تا 17 دیماه برگزار می‌شود. از آنجا که در سومین جشنواره موسیقی نوای خرم، بیش از یک هزار و 40 هنرمند از گروه سنی کودک و نوجوان شامل متقاضی حضور در مرحله نهایی جشنواره بوده‌اند، بیمه سرمد حمایت از این جشنواره بزرگ را فرصت مغتنمی برای معرفی بیمه‌های عمر به خانواده‌ها، ترغیب خانواده‌ها به قرار دادن خود و فرزندانشان در پوشش این بیمه‌نامه‌ها و تلاش برای افزایش ضریب‌نفوذ این بیمه‌‌ها می‌داند و امیدوار است که با اقداماتی از این دست، در آینده نزدیک چشم‌انداز «هر خانواده ایرانی، یک بیمه‌نامه عمر» را محقق سازد.

با بیمه عمر بیگانه‌ایم
سالهاست که هنرمندان، از دشواری قرار گرفتن در پوشش بیمه و بهره‌مند شدن از خدمات کم هزینه درمان و مستمری بازنشستگی گلایه می‌کنند و اعتقاد دارند تلاش‌های صورت گرفته در حوزه بیمه، هنوز پاسخگوی نیاز همه هنرمندان در این خصوص نبوده است؛ اما با نگاهی به آمارهای منتشر شده از ضریب نفوذ بیمه‌های عمر در کشور می‌توان گفت که هنوز هم نه تنها این قشر، بلکه اغلب خانواده‌های ایرانی از اهمیت بهره‌مندی از بیمه‌های عمر بی‌خبرند.
برای مثال می‌توان به مقایسه آمار گرایش مردم ایران و دیگرکشورهای جهان به بیمه‌های عمر در سالهای قبل اشاره کرد. آمارهای رسمی منتشر شده از حق بیمه سرانه در جهان حاکی از آن است که در سال 2010 میلادی به طور متوسط 58 واحد از هر صد واحد پولی که مردم دنیا بابت حق بیمه پرداخته‌اند، مربوط به بیمه‌های زندگی بوده است؛ گرچه آمار تازه‌ای از میزان اقبال مردم ایران به این بیمه‌ها در دست نیست اما گفته شده که همان سال، به طور متوسط تنها 7.9 واحد از هر صد واحد پولی که هر ایرانی بابت حق بیمه به شرکت‌های بیمه پرداخته است، برای بیمه‌های زندگی بوده است.
هر خانواده ایرانی؛ یک بیمه‌نامه عمر
برخی مسئولان از ضریب نفوذ 10 درصدی بیمه‌های عمر در بازار بیمه ایران خبر می‌دهند و صنعت بیمه در این حوزه، برای رسیدن به کشورهای پیشتازی چون ژاپن، راه درازی را در پیش دارد. شاید فرهنگسازی در این حوزه، بیشتر از هر اقدامی بتواند به روشنتر شدن آینده بیمه‌های عمر در ایران کمک کند و از همین روست که بیمه سرمد در نظر دارد با حمایت رویدادهای مهمی چون جشنواره نوای خرم، در مسیر ترویج فرهنگ بیمه‌های عمر و زندگی قدم بردارد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی