عصر بازار

شایسته‌سالاری ضامن موفقیت و ارتقاء "ثامن"

عصر اعتبار- مدیر سرپرستی کرمانشاه موسسه اعتباری ثامن بررسی مشکلات همکاران، ایجاد انگیزه، شناسایی نیروهای ناکارآمد و نگاه به مقوله شایسته‌سالاری را ضامن موفقیت و ارتقاء ثامن عنوان کرد.

شایسته‌سالاری ضامن موفقیت و ارتقاء "ثامن"
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، علی هادی در جلسه روسای شعب سرپرستی کرمانشاه با تاکید بر تاثیر و نقش نیروی انسانی در پیشبرد اهداف مجموعه گفت: تمامی کارکنان، خصوصا روسای شعب با توجه زمان باقی‌مانده تا پایان سال باید با برنامه‌ریزی و همفکری جایگاه سرپرستی کرمانشاه را در شبکه ارتقا دهند.

هادی نبود استراتژی و برنامه‌ریزی راهبردی را یکی از دلایل عمده عدم موفقیت مدیران دانست و اظهار داشت: روسای شعب سکان هدایت و رهبری را بر عهده‌دارند، بدون برنامه‌ریزی و نقشه راه به اهداف ابلاغی نمی رسند.

وی در ادامه به بحث جذب منابع و وصول مطالبات پرداخت و افزود: در فرصت باقی مانده تا پایان سال 95 روسای شعب و همکاران با معرفی و اطلاع‌رسانی طرح‌ها و خدمات ارائه‌شده باید تلاش خود را در راستای نیل به اهداف بکار گیرند و با جذب منابع ارزان‌قیمت نقش بسزایی در تجهیز و ترکیب منابع شعب ایفا کنند.

مدیر سرپرستی کرمانشاه توجه به امر وصول مطالبات در شعب را امری ضروری عنوان کرد و تأکید داشت: افزایش مطالبات یکی از عواملی است که می‌تواند هر موسسه پولی و مالی را با چالش‌های جبران‌ناپذیر مواجه کند.

وی عدم اطلاع‌رسانی مناسب را یکی از دلایل عمده دست نیافتن به اهداف در بخش خدمات نوین دانست و خاطرنشان کرد: همکاران شعب با برخورد مناسب و ارائه راهنمایی‌های لازم به مشتریان می‌توانند کاستی‌های موجود را جبران تا در آینده شاهد افزایش فرهنگ استفاده از این خدمات در بین مشتریان باشیم.

برچسب ها
پورسعید خلیلی