عصر بازار

همایش هم اندیشی مدیران بیمه تعاون

عصر اعتبار- همایش هم اندیشی شرکت بیمه تعاون با حضور اعضا هیئت مدیره، مدیران ستادی و رؤسای شعب این شرکت ۹ دی ماه در محل هتل بزرگ تهران برگزارشد.

همایش هم اندیشی مدیران بیمه تعاون
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در ابتدای جلسه آقای دکتر شهرکی سرپرست معاونت امور شعب ضمن خوش آمدگویی، به بررسی عملکرد 9 ماهه شعب اشاره نموده و اهداف شرکت برای سه ماهه پایانی سال جاری را بر شمرده و توضیحات مبسوطی در این خصوص بیان نمود.

سپس آقای نجفی عضو هیئت مدیره بیمه تعاون ضمن تأیید سخنان آقای شهرکی اظهار داشت با توجه به بازار موجود بیمه‌ای، تمامی مدیران ستادی و رؤسای شعب با تلاش و کوشش خود وارائه برنامه‌های مدون سعی بر این داشته باشند تا بتوانند از این بازار سهم خوبی برای فروش پرتفوی کسب کنند....

در ادامه آقای نعمتی معاونت فنی شرکت بیمه تعاون با ارائه آمار و چگونگی عملکرد شعب توضیحاتی در رابطه با میزان فروش پرتفوی بیمه تعاون گزارشی به حضار ارائه کرد. تقویت شبکه فروش، برگزاری دوره‌های آموزش حرفه‌ای و ارتقاء سطع علمی و فنی پرسنل از موضوعات مهم مورد بحث در این نشست بود.

در پایان ضمن تشکر از کلیه مدیران و روسای شعب از مدیران شعب استانهای گیلان( آقای میره جنی )، هرمزگان (آقای اشکانی ) و کرمانشاه ( آقای جلیلیان ) به دلیل عملکرد مطلوب و تحقق اهداف پیش بینی شده به صورت ویژه تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی