عصر بازار

دکتر صادق در بازدید از شعبه کرمانشاه:

تکریم مشتریان مهمترین عامل موفقیت یک بیمه گر حرفه ای است

عصر اعتبار- نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا در بازدید از شعبه کرمانشاه گفت: آمار و ارقام گویای تلاش و زحمات همکاران این شعبه است.

تکریم مشتریان مهمترین عامل موفقیت یک بیمه گر حرفه ای است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی با اشاره به پیگیری های همکاران شعبه کرمانشاه در خدمات دهی به زائرین اربعین حسینی اظهار داشت: با توجه به خصوصیات مهمان نوازی مردم منطقه این شعبه را در تکریم مشتریان مناسب ارزیابی کرد، بطوریکه این امر در جذب بیمه گزاران جدید به وضوح قابل مشاهده است که این بیان کننده رفتار حرفه ای کارکنان است.
دکتر صادق خاطر نشان کرد: با وجود موانع موجود در منطقه بویژه موانع فرهنگی که بر فروش بیمه تأثیر مستقیم دارند، جای امیدواری است که با همت و درایت همکاران در تکریم مشتریان، این شعبه توانسته است جایگاه خود را در بین شرکتهای بیمه ارتقا دهد.
در ادامه سفر به استان کرمانشاه، دکتر صادق و هیأت همراه با حضور در جمع بیمه گزاران عنوان کرد: با توجه به بازخورد مناسب بیمه گزاران نسبت به شعبه کرمانشاه جای امیدواری است که قریب به اتفاق بیمه گزاران از شعبه رضایت کامل دارند.
وی با تأکید بر قدمت بیش از چهار دهه ای بیمه دانا در صنعت بیمه و اینکه بیمه دانا بهترین خدمات بیمه ای را در حوزه درمان ارائه می کند. تصریح کرد: تمامی تلاش خود و همکارانمان را بکار می گیریم تا رضایت بیش از پیش بیمه گزاران را فراهم کنیم.
در بازدید دکتر بیژن صادق نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل و هیأت همراه از شعبه کرمانشاه محسن رستم پور رئیس شعبه کرمانشاه ضمن ارائه گزارش عملکرد شعبه نقاط قوت و ضعف شعبه را تشریح کرد.
وی با اشاره به نسبت خسارت 52 درصدی شعبه نسبت به سایر شرکتهای بیمه گفت: خسارت درمان در کمترین زمان ممکن از یک روز تا حداکثر سه روز به بیمه گزاران پرداخت می شود.
رستم پور با تأکید بر تعامل مناسب با بیمه گزاران اضافه کرد: قرارداد زائرین از جمله قراردادهای بود که کارکنان شعبه بدون احساس خستگی امور مشتریان را تا پاسی از شب پیگیری می کردند که این شیوه کارکردن تقدیر بیمه گزاران را درپی داشت.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو