عصر بازار

"جشنواره نوروزی فروش بیمه های عمروسرمایه گذاری"

عصر اعتبار- با کمال خوشوقتی به اطلاع تمامی نمایندگان و شعب سراسر کشور می رسانیم که "جشنواره نوروزی فروش بیمه های عمروسرمایه گذاری" در سال ۱۳۹۵ با موافقت و تأیید مدیریت محترم عامل از تاریخ ۲۰/۱۰/۱۳۹۵ به مدت ۲ ماه و تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد.

"جشنواره نوروزی فروش بیمه های عمروسرمایه گذاری"
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲:۰۰

در این جشنواره رقابت ها بصورت گروهی بوده که علاوه بر نمایندگان به کارشناس عمر و مدیران شعب نیز پاداش نقدی تعلق خواهد گرفت.

با سلام و احترام؛
با کمال خوشوقتی به اطلاع تمامی نمایندگان و شعب سراسر کشور می رسانیم که "جشنواره نوروزی فروش بیمه های عمروسرمایه گذاری" در سال 1395 با موافقت و تأیید مدیریت محترم عامل از تاریخ 20/10/1395 به مدت 2 ماه و تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد.در این جشنواره رقابت ها بصورت گروهی بوده که علاوه بر نمایندگان به کارشناس عمر و مدیران شعب نیز پاداش نقدی تعلق خواهد گرفت.

شرایط جشنواره نوروزی
1- نمایندگان به گروه های 5 نفره دسته بندی شده و حتی المقدور تلاش شود همه 5 نماینده از یک شعبه باشند.
2- تمامی نمایندگان و عوامل فروش حائز شرایط جهت فروش خواهند بود.
3- معیار سنجش، جمع امتیازات کمی و کیفی هر نماینده خواهد بود.
4- امتیاز کمی شامل تعداد بیمه نامه صادره از طرف هر نماینده می باشد.
5- هر گروه باید در این مدت حداقل 60 بیمه نامه صادر و حداقل 80 امتیاز کلی کسب نماید و مبنی محاسبات امتیازات هر گروه نیز به شرح ذیل خواهد بود:
امتیاز کل= (5 * 6000.000 ریال/ کل حق بیمه وصولی در طول جشنواره) امتیاز کیفی + (تعداد بیمه نامه) امتیاز کمی
جوایز جشنواره
1- در این جشنواره به تمامی شرکت کنندگان که در طول جشنواره حداقل 2 بیمه نامه صادر نموده باشند، 2 کتاب اهداء می گردد. نمایندگان از بین 5 کتابی که معرفی خواهد شد، 2 کتاب را که مطالعه نکرده و مایل به مطالعه آن می باشند انتخاب خواهند نمود.
2- جوایز درصدی از کارمزد متعلقه به هر نماینده در طی مدت جشنواره خواهد بود که مطابق با بندهای 3 و 4 به نمایندگان تخصیص خواهد یافت.
3- چنانچه هر نماینده در طول جشنواره حداقل 6 بیمه نامه صادر نماید؛ 10% از کارمزد وصولیش در 3 ماه بهمن، اسفند و فروردین را به عنوان پاداش و چنانچه بیش از 10 بیمه نامه یعنی حداقل 11 بیمه نامه صادر نمایند؛ 20% از کارمزد عمر 3 ماه را به عنوان پاداش دریافت خواهند نمود.
4- گروه اول برنده نفری یک سکه بهار آزادی، گروه دوم برنده نفری نیم سکه بهار آزادی، گروه سوم برنده نفری ربع سکه بهار آزادی.
تبصره- چنانچه فردی در گروه در طی جشنواره کمتر از 5 بیمه نامه صادر کرده باشد، حائز شرایط دریافت جایزه نخواهد بود.
5- به 3 نماینده ای که بالاترین تعداد امتیازات را بیاورند به ترتیب 6.000.000، 3.000.000 و 1.000.000 ریال کارت هدیه تعلق خواهد گرفت.
تبصره: محدودیت دریافت جایزه برای نمایندگان وجود ندارد. بدین ترتیب که چنانچه فردی بالاترین امتیاز را کسب نماید و در یکی از سه گروه اول باشد، هر دو جایزه را دریافت خواهد نمود.
6- به شعبی که در این مدت نمایندگانشان بیش از 10 بیمه نامه صادر نمایند به ازاء هر بیمه نامه صادره نیم ساعت اضافه کار به مسئول شعبه و کارشناس صدور بیمه های عمر آن شعبه تعلق گیرد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی