عصر بازار

استاندار ایلام در مراسم تجلیل از دست اندرکاران برگزاری اربعین حسینی:

خدمات دهی سریع باعث اقبال مردم به بیمه می شود

عصر اعتبار- مهندس مروارید، استاندار ایلام در مراسم تجلیل از دست اندرکاران برگزاری اربعین حسینی اقدامات انجام شده توسط شرکت بیمه دانا در ایام پیاده روی زائرین اربعین حسینی را قابل تحسین ارزیابی کرد و به همین منظور از دکتر صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت تقدیر کرد.

خدمات دهی سریع باعث اقبال مردم به بیمه می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، استاندار ایلام با بیان اینکه مشارکت بیمه ها در آیین پیاده روی اربعین باعث آرامش مردم و مسئولان شد، گفت: نقش بیمه ها در این آیین و در زمان حضور میلیونی زائران باید تقویت شود.
مروارید تاکید کرد: فرهنگ بیمه نسبت به 2 دهه گذشته بیشتر در بین مردم نهادینه شده اما لازم است در خصوص مزایای آن بیش از پیش اطلاع رسانی شود.
وی با اشاره به خدمات دهی بیمه دانا چه در داخل کشور عراق و چه در مرزهای خروجی ایران به کشور عراق گفت: صنعت بیمه در زندگی روزمره ما و بویژه مراسم پیاده روی اربعین به عنوان یکی از رویدادهای مهم کشور از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است بطوریکه اگر خدمات سریع به آحاد جامعه که بیمه نامه ای در اختیار دارند، رسیدگی و مشکلاتشان حل شود مردم بیش از پیش نسبت به بیمه تمایل پیدا می کنند.
مروارید اضافه کرد: مردم جامعه ما وقتی که مشکلی برایشان حادث می شود تازه به اهمیت بیمه در رفع گرفتاری هایشان آگاه می شوند. طی سالهای اخیر استان ایلام شاهد حوادث طبیعی سیل و زلزله بوده است که اصولاً افرادی که از نعمت بیمه برخوردار بودند مشکلات کمتری داشتند و توانسته از مزایای آن استفاده کنند.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه در برگزاری مراسم اربعین باید طوری برنامه ریزی شود که مردم خود متولی این مراسم شوند، خاطر نشان کرد: دولت باید زیر ساختها را مهیا کند تا مردم این مراسم بزرگ را همچون تاسوعا و عاشورا مدیریت کنند.
استاندار ایلام با تشکر از همراهی و هماهنگی نهادهای استانی تصریح کرد: علی رغم مشکلات زیر ساختی بویژه مشکلات جاده ای که در استان وجود دارد، با این حال امسال در مراسم اربعین یک نفر فوتی در جاده های استان داشتیم که این حاصل همراهی و هماهنگی مردم با مسئولین بوده است.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو