عصر بازار

حسین‌زاده:

فرهنگ احترام به پیشکسوتان از ارکان مهم بانک ملی ایران است

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک ملی ایران با حضور در جمع روسای پیشین اداره کل سرمایه انسانی با تاکید بر ضرورت احترام و تکریم پیشکسوتان و همکاران قدیمی گفت: یکی از ارکان مهم بانک ملی ایران، فرهنگ احترام به پیشکسوتان است که به بانک ملی ایران برکت می‌بخشد.

فرهنگ احترام به پیشکسوتان از ارکان مهم بانک ملی ایران است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمدرضا حسین‌زاده با عنوان اینکه بانک ملی ایران در داخل و خارج از کشور دارای جایگاه رفیعی است، اضافه کرد: این جایگاه به علت داشتن بنا و ساختمان و تجهیزات این بانک بزرگ نیست بلکه به دلیل وجود سرمایه‌های انسانی و گنجینه‌های کهن و ماندگار این بانک است.
وی تصریح کرد: تکریم گنجینه ارزشمند نیروی انسانی که شامل کارکنان شاغل و بازنشسته می شود، در بانک ملی ایران نهادینه شده و باید این موضوع مهم را ارج نهاده و روزبه‌روز برای گسترش آن تلاش کنیم. مدیر عامل بانک ملی ایران افزود: همکاران بازنشسته و مشتریان قدیمی بانک با عشق و علاقه به بانک ملی ایران می‌نگرند و این نوع نگاه برای ما ستودنی است.
وی در پایان گفت: خانواده بانک ملی ایران با حدود 200 هزار نفر نیروی انسانی به همراه خانواده آنها همواره برای خدمت‌رسانی به مردم در سراسر کشور پیشقدم بوده است.
بهمن مسگرها معاون اداری و مالی بانک مرکزی و یکی از روسای اسبق اداره کل سرمایه انسانی بانک ملی ایران نیز در این مراسم، با تقدیر از اقدام جالب توجه مسئولان اداره کل سرمایه انسانی بانک ابراز داشت: خدمت در بانک ملی ایران افتخار است و ایثارگری مخصوص به خود را می‌طلبد و هدف کارکنان بانک ملی ایران خدمت به مردم است.
در ابتدای مراسم حسن شهرآشوب رئیس اداره کل سرمایه انسانی با اشاره به تکریم مسئولان و پیشکسوتان به عنوان یکی از برنامه‌های این اداره کل گفت: اداره کل سرمایه انسانی از ابتدا تاکنون منشأ نظم و انضباط در سازمان بوده است و در حال حاضر نیز این اداره کل، عزم خود را جزم کرده تا راهگشای مسائل همکاران برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان باشد.
در این مراسم حسین‌ بارانی معاون منابع انسانی،‌ حبیب اله‌ رشیدارده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی و سعداله عیسی‌زاده مدیر امور مجلس نیز حضور داشتند.
در پایان این مراسم، لوح‌های تقدیری توسط مدیر عامل بانک ملی ایران به روسای پیشین اداره کل سرمایه انسانی اهدا شد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی