عصر بازار

ثبت‌نام جدیدی برای سهام عدالت نخواهیم داشت

عصر اعتبار- رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: هیچ ثبت نام جدیدی برای سهام عدالت در سال جاری تا ساماندهی کامل ثبت نام شدگان قبلی صورت نخواهد پذیرفت.

ثبت‌نام جدیدی برای سهام عدالت نخواهیم داشت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از میزان، پوری حسینی در برنامه روی خط خبر شبکه خبر در خصوص مشکلات سامانه سهام عدالت گفت: این سامانه از یکشنبه هفته گذشته راه اندازی شده و در دسترس سهامداران گرفته است و مشکلات موجود مربوط به چند ثانیه بوده که به علت ایجاد صفحات جدید در این سامانه ایجاد شده است.

وی در ادامه افزود: هدف از راه اندازه سامانه سهام عدالت اطلاع رسانی به سهام داران در خصوص جزئیات ارزش سهام عدالت و نحوه آزاد سازی آن است.

رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه در هفته های آینده صفحات جدید این سامانه راه اندازی خواهد شد گفت: سامانه سهام عدالت در حال حاضر برای معرفی به سهامداران ایجاد شده و در هفته های آینده صفحات جدید مربوط به ارزش دارایی، صورتحساب کاربران در آن قابل دسترسی می باشد بعلاوه سهامداران می توانند مبلغ پرداختی خود را در این سامانه مشاهده و در صورت تمایل اقدام به پرداخت آن نمایند.

پوری حسینی تصریح کرد: زمان آزادسازی سهام عدالت در سال 96 خواهد بود و تا پایان سال تنها صورتحساب و جزئیات مربوط به سهام در سامانه سهام عدالت قابل دسترسی است و نکته قابل توجه اینجا است که سود عملکرد شرکت های سرمایه پذیر در سال جاری به سهامداران پرداخت خواهد شد ولی ارائه برگه سهام عدالت به سهامداران به هیچ عنوان در سال جاری صورت نخواهد گرفت.

وی در این باره ادامه داد: ارائه برگه های سهام عدالت از نیمه دوم سال 96 و تا پایان آن صورت خواهد گرفت و در سال جاری تنها سهامداران می توانند ارزش و صورت عملکرد سهام خود را در این سامانه مشاهده کنند.

رئیس سازمان خصوصی سازی در پایان خاطرنشان کرد: سهام عدالت در حال حاضر مربوط به افرادی می شوند که در سال گذشته ثبت نام کرده اند و افرادی که در این میان از دنیا رفته اند سهام آنها محفوظ بوده و افراد تازه متولد شده در گروه ثبت نام شدگان نیز مشمول دریافت سهام عدالت می شوند ولی هیچ ثبت نام جدیدی برای سهام عدالت در سال جاری تا ساماندهی کامل ثبت نام شدگان قبلی صورت نخواهد پذیرفت.

سامانه سهام عدالت که رئیس سازمان خصوصی سازی مشکل آن را فقط در چند ثانیه بیان کرده است هنوز هم دارای مشکل بوده و امکان دسترسی کاربران برای استفاده از این سایت وجود ندارد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو