عصر بازار

دکتر صادق از استاندار ایلام تقدیر کرد

عصر اعتبار- دکتر بیژن صادق، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در مراسم قدردانی از دست اندرکاران مراسم اربعین سال جاری، با تجلیل از استاندار ایلام، فرماندهان انتظامی، پلیس راهور و پلیس راه استان را در هماهنگی و رسیدگی به امور زائرین را قابل تحسین دانست.

دکتر صادق از استاندار ایلام تقدیر کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی با اشاره به هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در برگزاری مراسم عظیم اربعین حسینی افزود: بیمه دانا با همکاری هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ضمن رسیدگی به امور بیمه ای زائران در کشور عراق اقدامات مناسبی انجام داد که این امر مورد توجه بسیاری از زائران قرار گرفت و به نوعی اثرگذاری بیمه را برای آحاد جامعه روشن کرد.
دکتر بیژن صادق مدیر عامل بیمه دانا با بیان اینکه هدایت و راهبری استاندار ایلام در مدیریت اربعین بسیار کارساز بود، گفت: تردد این حجم جمعیت که با کمترین عارضه و حادثه‌ای همراه بود، کاری بس بزرگ بود که بار آن بیشتر بر عهده استان ایلام و مهندس مروارید بود، شایسته است هم مردم و هم استاندار ایلام مورد تقدیر قرار گیرند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه تمامی پرونده‌های مربوط به زائران اربعین حسینی تا 10 اسفند ماه سال جاری رسیدگی، تعیین خسارت و همه موارد پرداخت خواهد شد، تصریح کرد: بیش از 100 نفر از هموطنان در ایام منتهی به اربعین امسال در عراق به شهادت رسیدند و یا در حوادث رانندگی و به صورت عادی فوت شدند که خسارت افراد بیمه شده، پرداخت می شود.
دکتر صادق با اشاره به مداوای بیش از 10 هزار نفر از زائران در بیمارستان های عراق به صورت سرپایی تصریح کرد: در خصوص افراد فاقد بیمه نیز اقدامات لازم انجام شده و با وجود اینکه تعهدی در قبال این افراد نداشته‌ایم، اما سعی می کنیم در راستای ایفای تعهدات مسئولیت اجتماعی شرکت خسارات وارده به این افراد و خانواده های آنها بخصوص شهدای حادثه حله پرداخت ‌شود.
یادآور می‌شود؛ در پایان این مراسم مدیرعامل بیمه دانا با اهدای لوح تقدیر از مدیریت کارآمد و راهبری مدبرانه استاندار و معاونین وی و سایر مسئولان استان تقدیر و از نحوه همکاری و تعامل استانداری با بیمه دانا در ایام اربعین امسال تشکر کرد.

برچسب ها
پورسعید خلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۰
      • بازار امروز ۳۸۸
      • ۱۵
      • اعتبار امروز
      • شماره ۸ اعتبار امروز
      • شماره ۷ اعتبار امروز
      • شماره ۶ اعتبار امروز
      • شماره پنجم
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو