عصر بازار

تقدیر از ایثار دو همکار در بانک ملی ایران

عصر اعتبار- طی نشستی با حضور محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران، اعضای هیأت مدیره و تنی چند از مدیران ارشد بانک، از فداکاری و از خودگذشتگی دو نفر از کارکنان بانک ملی ایران که جانی دوباره به انسانی بخشیدند تقدیر شد.

تقدیر از ایثار دو همکار در بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، در این نشست، مدیرعامل طی سخنانی از آقایان ابراهیم تیمورخانی از همکاران اداره کل رفاه و درمان و ابوالفضل مسعود‌نژاد از همکاران شرکت ملی خدماتی تدارک تقدیر کرد.
    در این جلسه حسین‌زاده اظهار داشت: مصیبت و دردی که این دو خانواده متحمل شده‌اند قابل توصیف نیست و بخشش‌های بزرگ فقط از انسان‌های بزرگ با روحی بلند بر‌می‌آید. این افراد الگویی برای انسان‌های دیگر هستند و خداوند باران رحمت را بر روی خانواده‌های آنان نازل خواهد کرد و اجر معنوی این گونه اقدامات در زندگی خانواده‌های آنان جاری خواهد شد.
    حسین‌زاده با آرزوی شادی و آمرزش روح عزیزان از دست‌ رفته، با اهدای لوح به این دو همکار فداکار، پیام تشکر و تقدیر چهل هزار کارمند بانک ملی ایران را به خانواده ایشان ابلاغ کرد.
    لازم به ذکر است ابراهیم تیمورخانی با بخشش قاتل پدر بزرگوارشان و ابوالفضل مسعود‌نژاد با اهدای اعضای بدن پسر عزیزشان که طی حادثه‌ای جان خود را از دست داده بود، جانی دوباره به انسان‌های دیگر بخشیدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی