عصر بازار

نمره قبولی بیمه دانا شعبه قزوین اعلام وصول شد

عصر اعتبار- دکتر بیژن صادق نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا در بازدید از شعبه قزوین این شرکت عملکرد شعبه را مطلوب ارزیابی کرد.

نمره قبولی بیمه دانا شعبه قزوین اعلام وصول شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر صادق ضمن ابراز خرسندی از عملکرد شعبه قزوین گفت: با توجه به شرایط خاص حاکم بر کشور که بازار صنعت بیمه را تحت تأثیر قرار داده است این شعبه نسبت به رقبای خود در سطح استان عملکرد قابل قبولی داشته است که آمار زبان گویای رشد مناسب شعبه است.
    وی در ادامه تصریح کرد: علی رغم توسعه مباحث علمی در صنعت بیمه از گذشته تا به امروز متأسفانه برخی از رقبای صنعت با بی توجهی به اصول بازار حرفه بیمه گری اقدام به نرخ شکنی کرده و اوضاع صنعت را متلاطم می کنند.
    مدیر عامل بیمه دانا با اشاره به کمیت نیروی انسانی شعبه قزوین خاطر نشان کرد: ترکیب پرتفوی شعبه چه در حوزه بیمه های اموال و چه بیمه های اشخاص نسبت به آمار عملکرد کل شرکت مناسب به نظر می رسد که این موضوع در آمار مربوط به نسبت خسارت و حق بیمه تولیدی شعبه قابل ملاحظه است و اینکه عملکرد شعبه جایگاه آنرا نسبت به رقبای صنعت بیمه در استان قزوین در شرایط مطلوب تری قرار داده است.
    مهدوی نیا: بودجه سال آینده تصویب شده است
    اسماعیل مهدوی نیا عضو هیأت مدیره شرکت در نشست ارزیابی عملکرد شعبه قزوین با اشاره به تصویب بودجه سال آینده شرکت گفت: همزمان با ابلاغ بودجه حدود و اختیارات شعب نیز در دستور کار هیأت مدیره قرار دارد که تا پایان ماه جاری نهایی خواهد شد.
    وی در ادامه افزود: با توجه به عملکرد مناسب شعبه انتظار می رود همکاران در راستای هم افزایی تجربیات خود را چه در حوزه فروش و چه انگیزه های افزایش فروش بیمه نامه را با سایر همکاران به اشتراک بگذارند.
    گفتنی است، در این جلسه سید مسعود حسینی رئیس شعبه قزوین، یدالله عبدالمالکی سرپرست منطقه 9 و رامین علمداری مدیر امور شعب عملکرد شعبه قزوین و منطقه 9 را تشریح کردند. در بازدید از شعبه قزوین علیرضا عاطفی معاون اداری و مالی- سید داود حسینی معاون فنی بیمه های اشخاص و تنی چند از مدیران ستادی- مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره را همراهی کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو