عصر بازار

دیدار مدیرعامل بیمه دانا و هیات همراه با استاندار قزوین

فریدون همتی حادثه ساختمان پلاسکو اهمیت بیمه را آشکار کرد

عصر اعتبار- در دیدار مدیرعامل بیمه دانا و هیات همراه با استاندار قزوین وی با بیان اینکه بیمه با کارکرد خود می تواند آرامش و اطمینان را برای مردم به ارمغان بیاورد، اضافه کرد: حادثه ساختمان پلاسکو موضوعی بود که ما را به اهمیت بیمه بیشتر واقف کرد.

فریدون همتی حادثه ساختمان پلاسکو اهمیت بیمه را آشکار کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی در ادامه افزود: باید از ظرفیت رسانه ها و شبکه های اجتماعی برای معرفی خدمات بیمه ها و مزایای استفاده از آنها بهره بگیریم.
    همتی با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ بیمه در سطح جامعه و بین شهروندان، اظهار داشت: با اطلاع رسانی دقیق باید به گونه ای آگاهی های جامعه ارتقا یابد تا مردم بیش از پیش با اهمیت و کارکرد بیمه ها آشنا شوند و در هزینه های خود پیش بینی کنند.
    استاندار قزوین گفت: قزوین دارای ظرفیت های اقتصادی بالایی است، لذا ما از هرگونه سرمایه گذاری به ویژه از سوی شرکت های بیمه ای در این استان استقبال می کنیم.
    فریدون همتی در دیدار با مدیرعامل بیمه دانا افزود: به لحاظ موقعیت قزوین، این استان مزیت های نسبی زیادی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف دارد.
    وی خاطرنشان کرد: نزدیکی به پایتخت بعنوان یکی از مراکز جمعیتی کلان کشور، قرار گرفتن در مسیر ارتباطی استانهای شمالی، غربی و جنوبی کشور از جمله مزیت های جغرافیایی این استان برای سرمایه گذاری است.
    مدیرعامل بیمه دانا نیز در این دیدار گفت: همه تلاش خود را برای ارایه خدمات مطلوب و کیفی به شهروندان به کار گرفته ایم.
    بیژن صادق افزود: امسال مفتخر بودیم که یک میلیون و 500 هزار نفر از زایران اربعین حسینی را تحت پوشش بیمه ای خود قرار دادیم و در طول آن مدت خدمات مناسبی به آنها ارایه کردیم.
    وی در ادامه با ابراز رضایت از شعبه قزوین این شرکت گفت: علی رغم محدودیت های اقتصادی که کشور طی این سال ها به آن مبتلا بوده است همکاران ما در شعبه قزوین عملکرد قابل قبولی داشتند و توانسته اند جایگاه خود را به عنوان دومین شرکت استان حفظ کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو