عصر بازار

به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر

تخفیف ۵۰ درصدی بیمه نامه های آتش سوزی و بدنه اتومبیل بیمه دانا

عصر اعتبار- شرکت بیمه دانا به منظور افزایش آگاهی و ترویج فرهنگ بیمه های اختیاری، بیمه نامه های آتش سوزی و زلزله واحدهای تجاری و مسکونی را با ۵۰ درصد تخفیف به متقاضیان ارائه می کند.

تخفیف ۵۰ درصدی بیمه نامه های آتش سوزی و بدنه اتومبیل بیمه دانا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این شرکت به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر،طرح فروش بیمه های آتش سوزی به همراه بیمه های اتومبیل را آغاز کرد. با توجه به اینکه متأسفانه بسیاری از افراد جامعه و صاحبان حرف و مشاغل از پوشش های لازم بیمه ای برخوردار نیستند و هنگام وقوع حوادث ناگوار همچون حادثه تلخ ساختمان پلاسکو با مشکلات عدیده ای مواجه می شوند، این شرکت به منظور افزایش آگاهی و توسعه فرهنگ بیمه های اختیاری، طرح فروش بیمه های آتش سوزی به همراه بیمه های اتومبیل را آغاز کرده است. متقاضیان در صورت خرید یا تمدید بیمه نامه شخص ثالث یا بدنه اتومبیل خودرو خود، از امتیاز 50 درصد تخفیف بیمه آتش سوزی برای یک واحد مسکونی و یک واحد تجاری و همچنین 50 درصد تخفیف بیمه بدنه خودرو، علاوه بر تخفیفات متعلقه دیگر حداکثر تا سقف 75درصد بهره مند می شوند.
    کلیه بیمه گزاران و متقاضیان می توانند برای بهره مندی از این تسهیلات به نمایندگی ها و شعب بیمه دانا در سراسر کشور مراجعه کنند .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی