عصر بازار

دکتر صادق در نشست بررسی عملکرد شعبه زنجان:

پرتفوی بیمه دانا نسبت به برخی شرکت ها وابستگی کمتری به بیمه شخص ثالث دارد

عصر اعتبار- نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا در نشست بررسی عملکرد شعبه زنجان گفت: با توجه به ضرورت عمل به تعهدات شرکت در قبال بیمه گزاران باید در راستای حفظ بیمه گزاران خرد اقدامات مناسبی صورت گیرد.

پرتفوی بیمه دانا نسبت به برخی شرکت ها وابستگی کمتری به بیمه شخص ثالث دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی با اشاره به اجرای قانون شخص ثالث افزود: با رعایت اصول بیمه گری و توجه به نسبت و ساختار پرتفوی شرکت باید پرداخت خسارت بیمه گزاران بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و با فوریت هر چه تمام تر اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.
    نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل در ادامه اضافه کرد: رؤسای شعب در راستای افزایش فروش بیمه های خرد مربوط به بیمه گزاران عمده باید هم تعاملات خود را با ستاد بیشتر کنند تا از راهکارها و پیشنهادات لازم بهره مند شوند و اینکه مراجعات لازم را با بیمه گزاران داشته باشند تا در یک فضای تعاملی نتایج مورد نظر حاصل شود.
    بنابر این گزارش، وی طی بازدید از شعبه زنجان در دیدار با شبکه فروش گفت: انعقاد قرارداد با سازمان ها و وزارتخانه های بزرگی چون وزارت نیرو، هلال احمر، امور مالیاتی، مخابرات، مپنا، گمرک و سازمان بنادر و کشتیرانی و... فرصت مناسبی برای نمایندگان شرکت جهت بالا بردن پرتفوی و جذب بیمه های خرد است.
    وی با اشاره به قراردادهای عمده خاطرنشان کرد: باید در جهت جذب پرتفوی اموال بیمه گزاران تصمیماتی اتخاذ شود تا تمامی بیمه نامه های آنها در شرکت متمرکز شود.
    در نشست زنجان ابتدا محمد قوامی سرپرست منطقه سه، رامین علمداری مدیر امور شعب و خلیل صفری رئیس شعبه زنجان با ارائه گزارشهایی عملکرد منطقه سه شرکت و شعبه زنجان را تشریح کردند.
    گفتنی است؛ در بازدید از شعبه زنجان اسماعیل مهدوی نیا، عضو هیأت مدیره، علیرضا عاطفی معاون اداری و مالی، سید داود حسینی معاون فنی بیمه های اشخاص و تنی چند از مدیران ستادی دکتر صادق نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل را همراهی کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو