عصر بازار

رونمایی از نرم افزار جامع بیمه ای بیمه دانا

عصر اعتبار- نرم افزار جامع ارائه خدمات بیمه ای شرکت بیمه دانا با عنوان"همراه دانا" طراحی و ار طریق نرم افزار بازار در دسترس عموم قرار گرفت .

رونمایی از نرم افزار جامع بیمه ای بیمه دانا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در مراسم رونمایی از این نرم افزار که با حضور دکتر صادق، نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، اعضای هیأت مدیره، معاونان فنی و مدیران دفتر هیات مدیره و مدیر عامل، روابط عمومی و فناوری اطلاعات برگزار شد، قابلیت های این نرم افزار که در بستر اندروید تهیه شده، تشریح و برای بهره برداری از طریق نرم افزار بازار در دسترس عموم قرار گرفت .
    دکتر صادق نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در این نشست ضمن ابراز خشنودی از راه اندازی نرم افزار جامع بیمه ای، برای همکاران پرتلاش این پروژه آرزوی موفقیت کرد و گفت: استفاده از علم روز ابزار رقابتی در صنعت بیمه است .
    دکتر رضا جعفری، رئیس هیأت مدیره نیز ضمن تشکر از زحمات همکاران شاغل در این پروژه گفت: هزینه های زیرساختی،خروجی های خوبی به دنبال خواهد داشت. وی ابراز امیدواری کرد در سایه همت و تعامل همکاران، روند رو به رشد شرکت با شتاب بیشتری ادامه یابد.
    عباس هاشم زاده، مدیر فناوری اطلاعات در این جلسه با معرفی نرم افزار جامع بیمه ای گفت: در این نرم افزار قابلیت های مختلفی همچون معرفی شرکت، محصولات بیمه ای، مراکز فروش، مراکز درمانی، نمایش فهرست پزشکان آنکال شرکت، مراکز پرداخت خسارت اتومبیل، نرخ دهی، سرویس های بیمه ای و کاربردی همچون استعلام خسارت درمانی و امکان ثبت هزینه های درمانی وجود دارد.
    به گفته وی بیمه گزاران بیمه دانا می توانند با وارد کردن کد ملی  و سال تولد خود، وارد سیستم شده و عملیات بیمه ای مورد نیاز خود را از این طریق انجام دهند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی