عصر بازار

مشارکت ۴۷ هزار و ۲۵۰ میلیون ریالی بانک ملی ایران در طرح‌های عام‌المنفعه

عصر اعتبار- بانک ملی ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود و گسترش مشارکت خود در طرح‌های عام‌المنفعه از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه مبلغ ۴۷ هزار و ۲۵۰ میلیون ریال در امور فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، ورزشی و… مشارکت مالی داشته است.

مشارکت ۴۷ هزار و ۲۵۰ میلیون ریالی بانک ملی ایران در طرح‌های عام‌المنفعه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این مبالغ در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته از محل سهم 5 درصد بودجه امور فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، ورزشی در 20 استان کشور اختصاص یافته است.
    بر این اساس مبالغ مذکور در 27 طرح انجام شده یا در دست اقدام نظیر مدرسه‌سازی، کمک به ساخت بیمارستان، مساجد، مصلی، نمازخانه، بقاع متبرکه، درمانگاه، مرکز نگهداری ایتام و کودکان بی سرپرست، احداث شیرخوارگاه، تجهیز کتابخانه، خریداری و اهدای چند دستگاه آمبولانس و آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد ناشی از دیه تخصیص یافته است.
    از مجموع 27 طرح مذکور، 11 طرح به امر مقدس مدرسه‌سازی در مناطق محروم کشور تعلق گرفته است. همچنین 10 هزار و 700 میلیون ریال از مبلغ مذکور تاکنون برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد ناشی از دیه اختصاص یافته که منجر به آزادسازی تعداد زیادی از زندانیان سراسر کشور و بازگشت آنها به جمع خانواده‌های خود شده است.
    بانک ملی ایران علاوه بر پرداخت تسهیلات ارزان قیمت قرض‌الحسنه نظیر ازدواج، تهیه جهیزیه، درمان، دانشجویی، ودیعه مسکن، رفع احتیاجات ضروری، کارگشایی و ... به متقاضیان از محل جذب سپرده‌های پس‌انداز مردم، درصدی از این منابع را نیز بر اساس قانون و به نیابت از سپرده گذاران برای امور عام‌المنفعه و خیر تخصیص می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی