عصر بازار

وصول مطالبات، جذب نقدینگی است

عصر اعتبار- سرپرست مدیریت شعب قزوین و زنجان گفت: برای رسیدن به نتایج قابل اتکا و منظم در شبکه بانکی باید به صورت نظامند و علمی حرکت کنیم.

وصول مطالبات، جذب نقدینگی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، امیر ایزدی در جلسه ای با حضور روسا، معاونین و مسئولان تسهیلات با بررسی وضعیت مصارف و مطالبات اظهار داشت: وصول مطالبات آسان‌ترین راه برای جذب نقدینگی، سودآوری و خروج از زیانده بودن شعب است.
    وی  خطاب به کارکنان بابیان اینکه در فرصت باقی‌مانده از سال با تلاش مضاعف در دستیابی به اهداف و کاهش مطالبات تلاش شود اضافه کرد: باید عوامل درون و برون‌سازمانی بررسی شود تا بتوان به درک درستی از نقاط ضعف و قوت شبکه رسید.
    ایزدی  در ادامه با اشاره به آمار مصارف تصریح کرد: علاوه بر مطالبات، مصارف  دقیق موجب ایجاد گردش مالی و سودآوری شبکه می‌شود.
    وی افزود: در مراجعه مشتریان به شعب تمام طرح‌های تسهیلاتی متناسب با نیاز آنها معرفی و با در نظر گرفتن دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها به مشتریانی که حائز شرایط هستند تسهیلات پرداخت شود.
    همچنین در این جلسه پیشنهاد‌هایی ازجمله تقسیم‌کار در پیگیری مطالبات بین کارکنان، افزایش سرعت و دقت پیگیری، تهیه و دسته‌بندی لیست تمامی پرونده‌ها از سامانه و ارسال پیامک به بدهکاران مطرح شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی