عصر بازار

در دیدار با مدیران ارشد شرکت های بیمه هندی مطرح شد:

توسعه همکاری های بیمه دانا با شرکت های هندی

عصر اعتبار- بیمه دانا همکاری خود را با شرکت های بیمه هندی که از رتبه بالایی برخوردارند و در دوران تحریم نیز با این شرکت در بخش اتکایی همکاری خوبی داشته اند ، توسعه می دهد .

توسعه همکاری های بیمه دانا با شرکت های هندی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در پی دعوت شرکت های بیمه هندی از بیمه دانا برای سفر به این کشور، رئیس هیات مدیره و هیات همراه وی از شرکت های(G.I.C  جی.ای . سی) ،(L .I .C  ال. آی . سی( ( NEW INDIAنیوایندیا( ، (ORIENTAL  اورینتال ) ، (G. B. B جی . بی . بودا ( و سایر شرکت های تراز اول و تخصصی بیمه های هندی بازدید و دیدارهای جداگانه ای را نیز با مدیران عامل و روسای هیات مدیره این شرکت ها داشتند.
    دراین دیدارها دکتر رضا جعفری ضمن تشکر از همکاری شرکت های بیمه هندی که در شرایط سخت تحریم حمایت های لازم را از شرکت بیمه دانا داشتند، اظهار امیدواری کرد در بخش واگذاری های اتکایی این شرکت در آینده، شرکت های بیمه هندی در اولویت قرار گیرند .
    وی همچنین ضمن تشریح ظرفیت های بالقوه موجود در بازار بیمه ایران و توانایی های تخصصی و حرفه ای شرکت بیمه دانا در عرصه های مختلف بیمه گری به ویژه در حوزه بیمه های زندگی ، نفت ، انرژی و کشتی و هواپیما، خواستار توسعه همکاری های فیمابین در زمینه فنی ، اتکایی و آموزشی به ویژه انتقال دانش و تکنولوژی گردید .
    در این مذاکرات طرف های مقابل ضمن تشکر از شرکت بیمه دانا که دعوت آنها را پذیرفته، آمادگی خود را برای هر نوع همکاری بیمه ای و آموزشی به ویژه در بخش بیمه های زندگی ، هواپیما و کشتی اعلام کردند .
    دراین سفر معاون فنی اموال ، مدیر اتکایی و مدیر حراست ، رییس هیات مدیره را همراهی کردند .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی