عصر بازار

دیدار رئیس هیأت مدیره بیمه دانا با قائم مقام آستان قدس رضوی

عصر اعتبار- رئیس هیأت مدیره بیمه دانا و هیأت همراه به منظور توسعه و گسترش روابط بیمه ای و مناسبات دو جانبه با قائم مقام آستان قدس رضوی دیدار و گفت و گو کردند.

دیدار رئیس هیأت مدیره بیمه دانا با قائم مقام آستان قدس رضوی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این دیدار که معاونان فنی بیمه های اموال، اشخاص و امور استان ها، مدیر بازاریابی و رئیس شعبه آزادی مشهد حضور داشتند، دکتر رضا جعفری طی سخنانی با ذکر فعالیت ها و اهداف شرکت بیمه دانا و فلسفه وجودی آن، از بیمه به عنوان ابزار مهم مدیریت ریسک نام برد و اظهار داشت: خطرات گوناگونی در طول زمان ممکن است جان و مال آحاد جامعه را تهدید کند که حادثه تلخ پلاسکو را می توان مصداق این مورد ذکر کرد که بار مالی فراوان را به زیان دیدگان وارد کرد.

    وی عملکرد بیمه دانا در حوزه پرداخت خسارات بزرگ همچون تالار بزرگ وزارت کشور و شرکت دارو سازی وابسته به جمعیت هلال احمر را مورد تأکید قرار داد و افزود: با توجه به درصد بالای رضایتمندی بیمه گزاران و مشتریان از خدمات این شرکت، امیدواریم در ادامه روند توسعه فعالیت ها  و مناسبات دو جانبه بیمه ای، بتوانیم با ارائه بهترین نوع خدمات، نقش شایانی در توسعه فرهنگ خدمت رسانی ایفا کنیم.

    سیاوش سعیدیان راد معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت نیز در این نشست، خواستار توسعه همکاری های فی ما بین و تجمیع امور بیمه ای این بیمه گزار شد.

    دکتر سید داود حسینی معاون فنی بیمه های اشخاص در این دیدار با اشاره به خدمات ارائه شده بیمه دانا به زائرین اربعین، بیمه را از ملزومات توسعه خواند و خواستار بهره گیری هر چه بیشتر از ظرفیت های موجود برای توسعه همکاری های بیمه ای شد.

    بر اساس این گزارش، سید مرتضی بختیاری قائم مقام آستان قدس رضوی در این دیدار با اشاره به حجم بالای سفرهای زیارتی به مشهد مقدس، از حضور رئیس هیأت مدیره و هیأت همراه ایشان تقدیر و تشکر و ابراز امیدواری کرد در سایه تعامل و همکاری مناسب دو جانبه، روند موجود به بهترین شکل ممکن تداوم یابد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی