عصر بازار

نماد سومین شرکتی انتقالی از بازار پایه به بازار دوم را بشناسید!

عصر اعتبار- مدیرعامل موسسه اعتباری ملل خبر از بازگشایی نماد موسسه اعتباری ملل به دنبال انتقال این شرکت از بازار پایه به بازار داد.

نماد سومین شرکتی انتقالی از بازار پایه به بازار دوم را بشناسید!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از عصر بازار، سید امین جوادی امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: نماد موسسه اعتباری ملل فردا بازگشایی می شود.

    وی با بیان اینکه موسسه اعتباری ملل با بیش از 30 سال سابقه ، شفافیت را مهمترین اولویت خود می داند، تصریح کرد: برنامه ما این است که تا 5 سال آینده ، درمیان 10 بانک برتر ، دربین 7 برندبانکی برتر و سه بانک از حیث مسئولیت اجتماعی باشیم.

    او با تاکید براینکه الزام به بانکداری اسلامی و شفافیت درکسب و کار ، خلاقیت ، نوآوری و بهره وری و کیفیت مداری و مشتری مداری در سرلوحه کار ما قرار دارد، افزود: سهامداران ، سرمایه گذاران و تسهیلات گیرندگان سه گروه ذی نفع این موسسه قرار دارند، خلق ارزش برای این گروه ها برای ما بسیار مهم است.

    او کفایت سرمایه این شرکت را عدد 9 عنوان کرد و گفت: این موسسه برای هر سهم 203 ریال سود هر سهم پیش بینی کرده که در 9 ماهه امسال 30 درصد آن را محقق کرده است .

    جوادی در پاسخ به این سوال که این بانک تا چه میزان در رعایت نرخ سود بانکی به ضوابط بانک مرکزی پایبند است، اضافه کرد: با توجه به اینکه رعایت مسائل شرع و قانون در سرلوحه کار ما قرار دارد ،خودمان را ملزم به رعایت قانون می دانیم .

    مدیرعامل موسسه اعتباری ملل تعداد سهامداران این موسسه را 3098 نفر دانست و افزود: قیمت تمام شده پول برای این موسسه در حال حاضر به دلیل قراردادهایی که پیشتر با بعضی از سپرده گذاران با نرخ بالا بسته شده است ، فعلا 22.5 درصد است .

    او همچنین خبر از گفتگوی این موسسه با یکی از موسسات اروپایی داد و گفت: داشتن ارتباط مالی تنگاتنگ و فروش 40 درصد از سهام ملل به این موسسه در صورت توافق ، به زودی اتفاق می افتد .

    وی درباره نحوه کسب درآمد موسسه ملل اضافه کرد: 65 درصد از درآمدهای این موسسه از محل تسهیلات و 35 درصد نیز از بخش سرمایه گذاری است ، ضمن اینکه این موسسه هم اکنون 320 شعبه در سراسرکشور با دوهزار نیرو دارد .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی