عصر بازار

دکتر صادق در دیدار با استاندار همدان:

تداوم بهبود روابط با دنیا عامل رونق صنعت بیمه خواهد بود

عصر اعتبار- دکتر صادق در دیدار با استاندار همدان با اشاره به رشد چشمگیر بیمه دانا در دولت تدبیر و امید گفت: این شرکت در صنعت بیمه در حوزه بیمه های درمان از نگاه بیمه شدگان یکی از بهترین شرکت های بیمه محسوب می شود.

تداوم بهبود روابط با دنیا عامل رونق صنعت بیمه خواهد بود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، وی با تأکید بر شرایط اقتصادی کشور که زندگی را برای مردم دشوار کرده است، اضافه کرد: با اینکه بعد از برجام تا حدودی در مشکلاتی چون تورم و بیکاری بهبودی هایی حاصل شده ولی تا شرایط ایده آل که مردم در رفاه کامل باشند و نگاه ها به صنعت بیمه برگردد فاصله داریم، امیدواریم طی سال های آینده و بهبود روابط با دنیا این موفقیت ها تداوم داشته باشد.
    نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به افتخار آفرینی مه لقا جام بزرگ برای کشور عزیزمان خاطرنشان کرد: این شرکت استخدام وی را مایه افتخار خود می داند و امیدواریم ایشان بتوانند بیش از پیش برای کشورمان افتخار آفرینی کنند و ما اعضای هیات مدیره بیمه دانا تمام تلاش خود را در کم کردن دغدغه های ایشان به کار خواهیم گرفت تا مسیر موفقیتشان هموارتر شود.
    استاندار همدان:  باید با فرهنگ سازی مردم را با اهمیت بیمه آشنا کرد
    استاندار همدان در دیدار با مدیرعامل بیمه دانا گفت: بهبود وضعیت اقتصادی پس از اجرایی شدن برجام زمینه را برای رونق بیمه ها فراهم کرده است.
    محمدناصر نیکبخت با اشاره به اینکه بیمه در جهان کنونی به عنوان یک صنعت بسیار فعال شناخته می شود، افزود: بعد از تحریم ها اوضاع شرکت های بیمه در حوزه حمل و نقل و کشتیرانی روند رو به رشدی را به همراه داشته که به نفع صنعت بیمه بوده است.
    وی با ذکر اینکه بیمه در دنیا یک علم ارزشمند است، ابراز امیدواری کرد: با رونق ایجاد شده و الزامات ضروری، بیمه ها فعال تر عمل کنند و مردم هم به بیمه ها اعتماد کنند.
    وی خاطر نشان کرد: در حادثه پلاسکو بسیاری از واحدهای این مجتمع بیمه نبودند در حالیکه باید با فرهنگ سازی مردم را با اهمیت بیمه و خدمت ارزشمندی که ارائه می کند آشنا کرد.
    استاندار همدان با ذکر اینکه آشنایی کاملی به فرایند ارائه خدمات در بیمه دارد تصریح کرد: برخی رقابت ها در بیمه ها شکننده و نامناسب است که برای جلوگیری از تخریب چهره صنعت بیمه بیمه مرکزی باید نظارت خود را بیشتر کند.
    نیکبخت گفت: در دولت تدبیر و امید به ویژه 6 ماهه اخیر شرکت های بیمه رشد کاری خوبی داشته اند که امیدواریم با برجام رونق بیشتری داشته باشند.
    در جلسه استاندار همدان با مدیر عامل بیمه دانا، با درخواست استاندار موضوع استخدام خانم مه لقا جام بزرگ قهرمان پر افتخار المپیکی استان همدان در بیمه دانا مورد موافقت مدیر عامل این شرکت قرار گرفت.
    مه لقا جام بزرگ در جلسه مدیران بیمه دانا با استاندار همدان گفت: تنها مسؤولی که در استان همدان من را حمایت کرد استاندار بود و این اقدام نیز باعث تعهد، تلاش و انگیزه بیشتر اینجانب برای کسب افتخارات ملی شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو