عصر بازار

وصول مطالبات اولویت نخست ثامن

عصر اعتبار- سرپرست مدیریت شعب آذربایجان شرقی گفت: با رسیدن به مراحل پایانی اخذ مجوز از بانک مرکزی یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها، بحث مطالبات است.

وصول مطالبات اولویت نخست ثامن
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمد خوش روان آذر در جمع روسای شعب بابیان اینکه در شرایط فعلی با توجه به وضعیت پرداخت تسهیلات که با استقبال کمی از سوی مشتریان روبروست افزود: شعب باید تمام تلاش خود را برای تعدیل و کاهش مطالبات گذاشته تا بتوان رشد موسسه را شاهد بود.

    وی از تشکیل کارگروه تخصصی در خصوص کاهش مطالبات خبر داد و اظهار کرد: هدف اصلی از تشکیل این کارگروه، بررسی و کنترل پرونده‌های مطالباتی و حقوقی، رسیدگی به وضعیت پرونده‌های معوق شده و تحویل آنها به وکلا است.

    خوش روان آذر بابیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها و تشکیل کارگروه‌ها به‌منظور کاهش مطالبات است، خاطرنشان کرد: باید نتیجه فعالیت کارگروه‌ها به‌صورت مستمر ارائه و درصورتی‌که کمبود یا ضعفی بود برطرف شود.

    وی بابیان اینکه نباید از بازاریابی برای جذب منابع و افزایش نقدینگی دور شد گفت: در شرایط کنونی و نزدیکی پایان سال جذب منابع، برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان و پوشش نقدینگی برای روزهای پایانی سال است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی