عصر بازار

بازدید وزیر کار از منطقه گردشگری خیام و عطار

عصر اعتبار- علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در سفرغیررسمی خود به نیشابور از مجتمع فولاد، معدن فیروزه و منطقه گردشگری خیام و عطار بازدید کرد.

بازدید وزیر کار از منطقه گردشگری خیام و عطار
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از ایسنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه استاندار خراسان رضوی، نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان شهرستان امروز 12 اسفندماه از مجتمع فولاد، معدن فیروزه و منطقه گردشگری خیام و عطار بازدید کرد.

    سعید شیبانی، معاون استاندار و فرماندار شهرستان نیشابور در تشریح این سفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا عنوان کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این سفر از مجتمع فولاد بازدید کرد و طرح‌ها و ظرفیت‌های آن را از نزدیک دید؛ ایشان همچنین از  معدن فیروزه و شرکت تعاونی فیروزه بازدید کرد و از نزدیک با کارگران معدن گفت‌وگو کردند.

    وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های این سفر بازدید از منطقه گردشگری عطار و خیام بود که در حین آن از بارارچه‌ای که توسط فعالان طرح تکاپو راه‌اندازی شده بود، دیدن شد و از ظرفیت‌های بوم‌گردی برای ایشان گزارشی ارائه شد که در این زمینه نیز وزیر قول مساعد داد که از بوم‌گردی و طرح تکاپو برای تقویت گردشگری حمایت شود.

    شیبانی این سفر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این سفر، فرصتی بود که ایشان از نزدیک نیشابور را ببینند و با ظرفیت‌های این شهرستان و به خصوص مباحث صنعت، تعاونی‌ها، بوم‌گردی و گردشگری بیشتر آشنا شوند.

    فرماندار نیشابور عنوان کرد: همچنین ایشان قول مساعد برای حمایت از اشتغال دادند که البته اشتغال، دغدغه اصلی دولت، نظام و کشور است، در این سفر، وزیر نسبت به توانایی‌ها و مطالبات و نیازهای شهرستان نیشابور آگاهی بیشتری پیدا کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی